Comu decorate una tavola cù e servitori?

Ti admirate ogni tempu, essendu à una festa o una festa di anniversaire in un restaurant è vedere i bagnu bellissimi pieni! Vi piacè di trasfiriere belle bellezza à a vostra casa, ma ùn sapete cumu si chjelle cusì? Ùn hè maiere tardiu per apprendre è cumincià à maravigghià i vostri invitati in a prumessa festa. Offre dui simprici classi maestri per decorare a tavola.

Cume di decurari una tavola di festa cù serviette - a prima opzione

Prette bè belli vistimenti di bagnu, fanne dritti in un vetro. Hè moltu simplice per fà questu, ma aghjunghjenu una tavula festiva. Puderevole servitore hè megliu postu chì tutti i spezii sò posti in u locu. Per fà chì i fanali avianu megliu, prezzi di furniziu servitori.

Cù a preparazione finita, trasfurmassone direttamente à u pidaticu pratiche: pusau un pappu rectangulu nantu à una superficia plana, accumincià a fugliali da ellu è à a cima in a forma di acordeiu. Ogni doblegu duvenu circa 2 cm d'alture.

U passu prossimu hè di doppia u nostru "accordione" in mezzu è pusendu u vetru, appicchendu a basa quì à tantu chì i dritti ùn si ponu esce. Avà un pocu desvolvegghiu u fan, fate a mezzu cù un pinu, per ùn esse diventatu in dui spezii. Chì, in fattu chì tuttu hè. Semplici è eleganti.

Cumu decorate una tavola cù e napulitane - option two

Se cuntinueghja a decorazione di a tavula festiva cù i nostri propri mani. E questu tempu facemu un fugliale per un forchetta, una cucchula è un puddaru.

Hè assai uriginali è no uffiziale in una buttula di sacchetta di piacè, u solitu finiscinu quarchi à i lati di u pianu. Un saccu pezzu hè l'ideale per decorare una tavola.

Prima, mette a napkin nantu à una superficia plana, doblega a fondu di fondu, perchè l'intramu superior hè sottu. U putemu inseme dopu. Pigliate a cima di a napkin è aghjunghje à u fondu u fondu.

Questa angula, rotore u tubu in circa 1-2. L'autri dui rinaghjii si trovani dopu à e napulitane parechji centimuli più altissimu chì l'arme biancu. Apuntate i lati opposti dopu à u napkin. U sacchettu resultanti sò curnutu in calevule.

Fattu!

In a galerie sò parechje più di opcions per decorare a table cù e napulite.