Pulse durante a gravidanza

Dapoi u tempu chì una nova vita hè nata in u corpu, tutti i so urdinarii è i sistemi ricustranu u so travagliu cumu per assicurà u sviluppu normale è l'attività vitale di u zitellu. Perchè u fetu riceviu l'ossigenu è i nutriutti da u sangue maternu, u core di a donna hà travagliatu in un modu rinfriscatu. A quantità di travagliu in u coru aumenta à u sicondu trimesteru , quandu tutti l'organi vitali di u zitellu sò digià formate. Hè in questu tempu chì u vulume di u sangue circulante aumenta, è u zitellu precisa un supplyu di l'ossigenu è di i nutrienti.

Per quessa, u pulse in e donne incinta, in particulare in a siconda mità di a gravidanza, hè sempri criscente. E assai matri futuri avè bisognu di scurzamentu di respira, tachycardia, una forte palpitazione, mancanza di respira. In questu sensu, assai donne anu preoccuvatu quale chjamate pulse duveria esse in pregnant women, sese u pulse frequente durante a gravidanza hè a salute di u zitellu.

Pulse normal durante a gravidanza

U pultu risposte riprisenta una cundizione normale durante a gravidanza, a quistione hè solu in chì valore di pulse hè cunzidutu limitazione.

A ritenza di u cori di ogni donna incinta hè diversu. Comu regula, durante a gravidanza, u pustisu risite di 10 - 15 unità. Cusì, per esempiu, se in un statu normale una donna hà avutu un impulso di 90, dopu in u gravidenza, un pulse di 100 unità hè a norma. U pulitu nurmale in e donne chì hà ingastatu ùn deve esse micca più di 100-110 massa. A superstazione di sti valori sò una ragione per esaminà e donne per scopre a causa chì causanu anormalità in u travagliu di u sistema cardiovascular.

Doppu a dodici tna tridimane settimana, u ritornu di pulse ritrova à l'indici normali è in u restu ùn hè più di 80-90 jetti. Incù l'aumentu di gravidanza, a quantità di sangue circulante aumenta, è, perdevule, a carica di u core cresce ancu.

Per 26-28 settimane, u ritmu di pulse in pregnant women s'arrivela è finu à a fine di u gravidenza pò esse à 120 beati per minu.

A crescita di pulse in u gravidenza

Pulse durante a gravidanza pò esse aumentata:

A freccia di u coriu

À qualcuni di u gravidenza contru à u cuntrariu, u pustattu bulu è marcatu o cilibratu. Sta cundizzioni hè chjamata bradicardia. Di solitu, ùn sò micca incantati i sensazioni cù una diminuzione in u pulse di una donna. Ci hè chì pudete esse stinziu, fainting. Quarchi, cun un pulse duru durante a gravidanza, a pressione pò abbia drammaticamente. Malgradu u fattu chì a bradicardia ùn hè micca osservata bellu aspetta, deve esse cunsideratu chì pò ancu esse guidate à u danni di cori. Dunque, in stu casu, una cunsultazione medica hè ancu obligata.

In generale, u pulsu pardunatu pocu pò micca influenze a cundizione generale di una donna incinta è ùn ponu micca un periculu per u zitellu.

Tratallu o micca?

A maiò spessu, per aduprà u pulsu à u normale, una donna pregnant si deve tombu è calmu. Ùn preoccupe micca u picciottu, perchè u so corpu hè protettatu da diverse influenzi esterni. Ancu in l'eventu chì u pulsu di una futura madre creci à 140, u cori di u fogliu cuntinua à a batta in un ritmu normale.

Per vede cun prudenza hè necessariu in quelli chì quandu di cresce u pulse unete:

Ma, solitu, a cundizione d'una donna ùn ponia micca una minaccia.

In ogni casu, quandu una donna hè imminiscente, per vigilà a so salute è a salute di u zitellu, hà visitatu u duttore rigulari, induve chì, in più di l'eccezziunazione giniculògica, mediu u pulsu è a pressione.