Spring boots 2013

U calzettu in u mondu oghje - micca solu un utopie di vestitariu, ma ancu un ogettu di adorazione generale. I prudutti di a donna cullettinu i scarpi, sò orgogliu di cumprà 217 parigli di stivali è sò cuntenti di sceglie un postu in l'appartamentu per un cabinetu di scarpa addizionali. À a luce di u "crapa di craze" tutale ùn hè micca surprisa chì i diseggiani furnenu tempu è l'attente à u sviluppu di novi mudelli di scarpi. In questu articulu seguiteremu cunzidira li buttali di più in moda in a primavera 2013: stivali cù tacchi e suli chiatti, mudelli luxurii cù un stud è stiglii di cowboy in colore è monocromo. Tutti i megliu mudelli di stivaletti di primavera 2013 - in questa rivista.

Moden boots 2013 - i sicreti di scelta

Ogni buttigli sò una scelta bona per a primavera è u vaghjimu. Di sicuru, ùn si pò micca esse chjamati solu l'ideale, perchè, prima, ùn ci hè micca un limitu per a perfetta, è in seconda, semi-stivali ùn ponu micca chjamatu calzari universale - anu deve esse sceltu sanu.

Allora, cumu si sceglite e so medioe bootsi di e donne chjappi? Per ùn esse spessu, ricumandemu chì eseguite u cunsigliu di fashionistes dilettati:

  1. Ricurdativi chì a meute stivali sò capaci di scurzà visualmente a larga di i peri. Sì pettu o micca u patrone di mudele mudelli muderni - pensate à darbate volte à compra un buttigli bassine di moda.
  2. Ogni buttigli cù una piattaforma ammaica, in cuntrastu, avianu a pruprietà magica di u crescita visuali di creazioni. In questu casu hè chjaru chì u culore di i scarpi ùn cuntrastate cù u culore di a pelle (se cumpareghja cù a faldella) o trousers.
  3. A cunghjuntà stivelli bughjiti chjusi cù culori scuri cun versioni di yuka midi hè assai micca indesevule. A intersezzione di a figura nantu à u livellu horizontale in parechji "blocchi" faci a vostra siluetta pisanti, priva di a so ligite è fragilità.
  4. Sì avete sempre preferitu i sfarenti scurdati di buttigli, l'aghju cù pantaloni stritti o mini-shorts. Hè megliu si i botti sò in tacchi o tacchino altri, ma i mudelli di "cowboy" sò abbastanza capaci di crià un arcu eleganti unicu in cungliu cù micro shorts o bè jeans.
  5. Half-boots sò immubiliate per creà imagine grunge: stivali sbagliati è un vestitu chjaru è accessori di i sfarenti ligati sò assicurati perfettamenti è ponu esse una bona opcione per l'imaghjini di u ghjornu off.
  6. Ancu u fattu chì i piucidu, è in particular, semi-stivali in u 2013, pò esse di parechji sfumaturi, per i primi vindicheghja cumprà semi-stivali colori classici: negra, beige, biancu o grisa.

Femenino stivali di primavera 2013 - i tendini principali

Questa primavera, i designatori decidenu darà e donne di libertà libertà di scelta di a moda, se no in tuttu, in l'scelta di i scarpi in sicuru: solu chì opzioni ùn eranu micca presentati in i deserti di moda! I mudelli di cowboy nantu à u taccu biancu incù un pianu graffili, un pianu chjude cù pienghje micca inimaginabili, è una cunfina chjuchezza classica cù tufi fantastichi di forme indescribable.

L'accordu ancu rignatu à a libertà - stinghi è rivets, cilesti, strisciali è voluminosa applicazioni cun pacìfichi cun fessi è minimalisti mudelli cù una decorazione lacuna.

Ma ogni modu, u culore principale di e stivelli di questu annu hè neru. Certu, l'amatori di i scarpe brillanti pò truvà facilmente mudelli catichichi di sfumature arricole, ma cumpete cun forza cù u canu nìvuru, quellu chì hè solitu marrone. In ogni casu, u capu induve induve l'occhi marroni è marroni in u mondu di u calzature ùn hè micca a prima stagione, è hè improbabile in u futuru previstu ci sò cambiamenti. Cusì cose cun bellu qualità di stivali nìvule o marrone - fate sicuru, saranu i vostri cumpagni affidanti per parechje stagioni in avanti.