38 ritmi cunfirmannu l'oppostu interfaccia di i frati è i soru

Una tradizioni centu anni è l'opposizioni di i fratelli è sistemi. In sicuru, in a maiò parte di i casi, tutte sse una bona nutizie, u principale ùn hè micca di soprappiù. Quelli chì parenti sò pronti per fà per scopre di trucchi nantu à l'altri, ora avemu da vede.

E persone chì anu un omi fratellu hanu cunfirmà chì a relazione cù elli hè cum'è una muntera russa, perchè ùn ci pò esse l'amuri è l'idillu, è in un pocu mumentu a guerra. Hè riunite cù e so travagliu à tutte e so vita, cum'è pruvucatu da e seguenti photographie.

1. "A mo sughjette passi tutta a notte diventendu cù l'amichi è sughjurnò in u me lozzu. Cusì dissi di vindetta nantu à ella, perchè ella hè statu vegana per parechji anni. A retazioni si deve esse eliminati à a camera. "

2. U zitellu deciseru à dà i so parenti ritmi cù a so secunna parti, ma ùn eranu micca tutti.

3. "U mo fratellu hà assai ricurdatu di ciò chì l'aghju datu devenu di $ 1,000. Devi di tornallu soldi in una manera inusual, è chì, permettenu soffre."

4 "Durante u muvimentu, dumanda à a mo sughjera di guardà u cane, è hà decisu di preparalli per u trasportu".

5. U zitellu dorme dolci è ùn ùn suspià micca quellu chì una sorpresa per u so preparava un fratellu minore.

6 "Hè ciò chì significa di dì à a vostra sughjura di qualessu tipu di cookies chì vi piace più. Per un bellu pezzu, ùn hà micca bisognu di risponde ".

7. U mo fratellu chjamatu è disse chì ellu abbandunò una nota in my pocket, chì u testu hè scrittu in tinta invisibili. Un altru cumplessu ùn ponu wait. "

8 "Questu hè u regnu più forte in a mo vita, ma solu a mo sorella puteva fà. Amassi! ".

9. "U missouriu purtò l'articuli di u sneakers à quandu ùn era micca in casa, è quì ellu mi manna sta foto per quasi media ora. Vi daraghju a casa è avete.

10 Quì u "best" regali di u mo fratellu per l'annu novu. Hè sempre finita?

11 "U mo fratellu hà dettu riguardu chì elabora solu Nicolas Cage. Ùn pudia micca esse a resistenza micca di pin ".

12 A zitella piglia a dicisioni di paragunà a so post, chì hà scrittu in a so zitiddina, è l'ultimu messagiu. À l'età, cumincià à apprezzà i vostri amici più.

13 "Dopu à a cirurgia cardale, aghju dettu à a me sorella, chì aghju compru un Apple Watch per seguite u mo ritimu di cori. Hè ciò chì aghju da u ghjornu dopu.

14 "Hè dumannatu à u mo fratellu per sorte di dumane una dulce, sì, ùn vogliu micca pretendiente stu figliolu".

15 I Sisteri sò sempre franco di l'altri, cusì dì in tuttu, senza sensazione è sensazione di u tactu.

16 "A creattività di u fratellu si manifisteghja in tuttu, hè cumu avè amparatu chì a latti pari chì hè stata malata".

17. Cumu pudemu vede, no tutti sò cuntenti per l'apparenza di un altru figliolu in a famiglia. I fratelli più ghjuchi sò sempre da l'anziani.

18 "Avemu cun ligere cù a mo sorella, perchè hà pigliatu assai spaziu in u bagnu, cusì hà sappiutu di vendetta è di vede quale hè u principale".

19 "Cansu da u calore è hà decisu di gudari un gelato di ghiaccio è ghjunghje u truvonu. Eccu, questu hè chì a dieta di a surella s'assumiglia.

20. Quandu i paisani ùn sò micca in casa, a surella hè diventata un ughjettu per esicutivi. A cosa principal hè chì ùn faci micca movimenti sparpugliili.

21 "Avà mi sò diploma di l'accademia di polizia è quì un regnu, preparatu da a mo sughjera, l'aspittava in casa".

22. In ocasu, a disaffettazione di i frati si circumbe tutti i frontiere, per esempiu, questu hè u bastimentu più delicatu Beirut hè statu custruitu perchè u patrone solu volia chjudarà u so fratellu una bella vista di u mari.

23. À volte, hè difficiule di parlà di i vostri sentimenti, è avete bisognu di spinghia, u principale hè una attitudina sincere.

24. "Aghju visitatu à a tenda è si abbandunò u mo fratellu per sulu una mezzu di ora. Avete bisognu à aghjunghje è per fàlii pulizziari.

25 "Per un mesi, cum'è a foto di a so surella era rimpiazzata da una fotografia di u capu totalitariu, nimu hà avutu nuditu. I pregu di dumandassi quantu durà?

26. "Fratellu, durante un longu pezzu, m'hà dumandatu di dà un caru nantu à u muvimentu a distanza, hè cumu si decide u pin.

27. "Speru, quand'ellu si sviluppa, ùn averà micca offense à un rigalu, è mentre noi riri cù i so genitori".

28. "A me fratelli chjamatu per una visita è per a seconda ora, quantu late. Hè cumu ghjuvete decisu di periculu u tempu.

29. U fratellu più chjucu dopu, u più prubabilevuli, ùn dumandà micca à l'anciano per andà in un skateboard.

30. "Ùn avete micca tempu per una festa famigliali, ma u mo fratellu hà pigliatu cun cura di mè. Eppuru vi pruvà tutte e platti è ùn lascite micca.

31. Hè impussibile di nigà à una sorella amata chì pruviste in una nova professione.

32. Hè assai difficiuli di salvà u zucanu di u frettu, perchè avete aduprate amuzi.

33. Tanti frati è soru stanu aspittendu stu mumentu, perchè u geniusu avellu vanu in tutti.

34. Ùn li dumande à u to fratellu per piglià un pezzu quandu ùn site micca in casa, altri chì avarà da quì.

35. "Aghju compru un cucciulu è li dumandò à u mo fratellu per vede quellu chì quandu sò in travagliu. A mezzo l'ora dopu, partenza, aghju ricivutu una foto.

36. "A simana passata permessa u mo fratellu per preparà per mè un rigalu. Sì, avaristi megliu per ellu ùn vene à i mio ochji in un futuru vicinu ".

37. A cuncurrenza, familiar à molti, è à ogni età: quale si pusarà à u sediu di fronte?

38. Ancu in animali, a rivalità fraterna hè manifestata. Hè cusì cute.