Bella, cortini, salone

Boni tulipani è cortini in u palcuscenu sò una parti integrale di l'internu di a stanza, un elementu di una certa imaghjini è stile, perchè u so designu devenu esse in armunia cù u disignu generale di l'abitazione.

Moderna è modesta hè a cumminazzioni di tagliini cunsistenti di lumi, tulli finissimu è pesu, tela di cortina o linu fattu di fibri naturali, cum'è u linu, u cuttuni, a sita. A storia di questa edizione hè una cumminazione di trè tetti, sta cumminazzioni hè sappiutu di sguillà u lussu è l'u stilu di u discu di l'interiore.

Regoli per scelta di cortini in u palcuscenu

  1. Sceglite un stile . Ogni idee di belli cortini in u salottu deve seguità a tradizione di stile, è procedite da certi principii in u quale u duminiu di u diliziu. Elementi di u decoru pò esse decorazione di moda, cum'è stingiali, stile, u so brillo purtaranu un certu capitu à a stanza è, à u stessu tempu, creanu una atmosfera di celebrazione, chì hè particulari in u passageru.
  2. E bellissimi curtains in u salone - questu quì hè u primu ciò chì si chjina l'ochju chì entra in questa stanza, perchè u materiale, hè chjave chjaru prezzu è d'alta calidad. Una di l'elegà più bellu simplice ma esse famigliali hè u classicu , hè sempri stà stiloso, senza esse ghjustu di a moda.

    U disignu in u stilu di u minimalismu deve esse i so cortini, perchè i disinni romani o giapponese di cortini facenu.

    U disignu di curtains in u stili Taliani o Francese hè adattatu à i salotti decorati in tradizzioni luxurii è pompianti.

  3. Determina cù u culore . U bonu disignu di cortini per u salottu hè assai impurtante per creà cunsulazione, hè impurtante chì hè in armunia cumminnella cù u wallpaper, i piazze è u restu di a situazione in a stanza, senza avè esse in dissonance. Un puntu assai mpurtanti hè a scelta di u culore, deve esse ligeramente differenti da u wallpaper, hè più ligiu o scuru. Se ci piaciu u culore neutruali per a cortina, pudete pudè applicà, aghjunghjenu certi dettalji di culore chì currispondi à u culore básicu di l'internu.