Croazia - attraziu

Croazia hè un locu unicu di cunnessione di e muntagne Alpini, u Mari Mediterraneu è i monumenti storichi di Pannonia. E complexi naturali stupendine sò cunghjunghjenu quì cun una bella costa di u mare è i castelli antichi, situati in densos boschi. Hè assai sughjetti di Croazia sò cunusciuti ancu fora di e so cunfini. Scupremu di ciò chì interessante per vede in Croazia.

Dubrovnik - l'attrazioni principali in Croazia

A perla di l'Adriàticu hè chjamatu a cità croata rinforza è rinforzu di Dubrovnik. In tempu di Amsterdam è Venice, Dubrovnik hè statu inclusu da a UNESCO in u libru di tesori mundiale. A storia di sta famosa scena croata torna à u principiu di u seculu VII. A cità di Dubrovnik si prisintò nantu à l'isula di Lausa. In u XVI seculu a cumpagnia di navigazioni lucali attravirsava quì. Dopu u terrimotu di più forte, è dopu a guerra trà i Croati è i Serbi, a cità fù ricustruita.

Dubrovnik hà magazeni assai boni maestosi d'architetti. L'architettura di a Cità vechja hè duminata da un grandi stili baroccu. Quì pudete visità u Palazzu Princertu, i monasteri antichi è e chiese, vedi u fondu famosi.

Palacio di Diocleciano in Croazia

In u territoriu di Croazia sò parechje musei diffirenti: etnographic, storicu, archeologicu. Unu di l'attrachju più famosu hè u primu casteddu europeu, u palazzu di l'imperatore romanu Diocletian, chì, avendu dicisioni di abbandunà u tronu, custruì una fortezza in Split. In ogni casu, mortu prestu, è a citadella hè stata abbandunata per un pezzu. In seguitu, i residenti lucali, fughjendu trà i razzi di i barbari, trasfirìu à questu grand palazzu.

I mursu di u casteddu sò custruiti di calcariu bianchi. A parti miridiunali di a furtizza hè stata direttamente nantu à a spiaggia. À u cima di u muru hà fattu una galeria, chì l'Imperu hà amatu di caminari, ad admirendu e vittura marittima. I murezzu biancu di a fortresse à 25 metri d'altitudine hà fattu micca impregnable. In i cantoni di u palazzu duvèranu turri di salvezza, sei di quali eranu fatti per a difesa di a porta di u casteddu.

U territoriu internu di u palazzu hè divisu per dui strade intersecanti à u centru. A l'entrata principale di u palazzu hè u Peristil hà cunservatu finu à u nostru tempu - un salottu per i celebrazione, decoratu cù culore di granu è di marmura. A famosa Sphinx hè in u listinu stessu. U territoriu di a furtizza hè u mausoleo di Diocleciano.

Cave Baredine in Croazia

In Croazia, ci sò assai attrazzi naturali, cumpresa l'unica Cave Baredine. Eccu avete vistu stalagmiti milaali è stalactiti. In un spaziu subaccu sottu, ci sò un "pescatore umano" sorpreneuri: una tipa di salamander cù a pelle, chì hè spiegatu da u fattu chì vive in una caverna, ùn ricevenu u sole.

Laghi di Plitvice in Croazia

I Laghi di Plitvice hè un locu naziunale in Croazia. Hè un ecosistema entero consisting of 16 laghi, chì sò cunnessi da 140 cascate. Sottu caldi di cascate ci sò caves. I più laghetti maiò di stu Parcu di Croazia incù l'acqua purcina blu-verde hè circundatu di vegetazione vera.

L'aria di u parcu hè di circa 200 metri quadru. km. Unica bellezza, u mondu abundanti di l'animali è di a pianta, anu trasfurmatu u Parcu di u Lagreva di Plitvice à un monicu di natura. Eccu alcune numerosi pani, orsi, vechji, l'ouli, i foglie. A flora parcochja abbiata circa 1200 spezie vegetali diffirenti, di quali ci sò 50 spezie d'orquidati. I turisti sò invitati à acquistà cù e tradizione lucali interessanti: per esempiu, pudete visità a casate sottu una cascata. I Laghi di Plitvice pudete cuncurrenze cù un altru parcu naziunale croate chjamatu Brijuni. Questa frazzione Croazia hè stallata nantu à a penisula di l'Istria in u nordu di u paese.