Laleli, Istanbul

Laleli hè un spaziu di Istanbul in Turchia cù l'architittura originale è a storia antica. Traduttu da a parolla turca "Laleli" significa "tulipani", è un altru quarti hè spessu chjamata "Istanbul Russa" perchè u gran numaru di i nostri cumpagnici, i clienti .

Laleli Market in Istanbul

U mercatu più grande di u mondu di Kapala Charshi hè stata fundata in u 15u seculu è a ora di a so casetta cuadru chì circa 5 mil e cumercii. L'afflussione di "traduttori di trasporti" di l'Europa estea, chì iniziu in l'anni 80, hà purtatu à u fattu chì i traduttori lucali attentanu u so fundamentu di a lingua russa, è i segni in i tieri turchi sò scritti in cirìlli. Ma questu, per suprattuttu, ùn significa micca chì solu i slaves di u visitante utilizanu servizii di u mercatu. U mercatu di Laleli hè u locu induve a classa "mediana" turca hè ancu coccia.

I mercurie chì sò venduti in Kapaly Charshi sò amazingly diverse. Ci hè da tuttu da i ricordi naziunali à capelli cachemire, cunchjuterie di coghju, pecuri e articuli antichi. Parechji elementi di vestitu, calzature è accessori sò una falsa di marchi famosi mundiali, ma à a listessa ora sò di boni qualità è venditi in prezzi assai democratici. Inoltre, hè accettatu à bargain, chì vi permette di cumprà un mercatu bellu pochi bonu. Ma ancu, cù a compra di viaghjatori cù esperta, ricumandemu à dà preferenza à i prudutti di fàvuli, nantu à l'etiche di quale ci hè una insettura honesta "Made in Turchia", cridendu chì sò a megliu qualità di l'implementati in Kapala Charshi.

In più di i locali in u distrettu di Laleli di Istanbul, ci sò assai hotel, restaurants, caffè, bars, ateliers, scambii e discoteque à l'hôtel. In ustarii è cafe, pudete tastate platti tradiziunali naziunale - u foglie frittu, kebab, shish kebabs, è l'u solitu alimentariu slavicu: borsch, pelmeni, pancakes. Turisorii sperienziali in sceglie un locu induve puderete manghjate pranzu o cena, cunsigliatu di sceglie restaurants where there is no alcohol, è manghja i residenti lucali cun familiari. Questa hè una guarantzia di bona cucina.

La mezchelba di Laleli

In a corner of Laleli Street in Istanbul hè una grande mezquita impiante, custruita in a fine di u XVIII seculu. Una struttura grandi, chì rapprisenta una mistura di tradizioni architettoniali occidentali è orientali, hè stallatu nantu à un sotubulu inusualmente grandi. Dintra a custruzzioni there are countless corridors è chjucchi. L'abitudine principale di a mezquette hè un salottu abultamentu cù culonni, facciutu cù marmurine culurata. A sala di preghjudizzioni hè cuparta cun una grandi cupola cun finestali. U tribunale hè circundatu da una galeria, è in u centru hè una funtana per ablutions rituali. Intalu di i sultani Ottumani Mustafa III è u so figliolu Selim II sò disposti in a mezquita di Laleli.

Chjesa di u Monasteru di Mireleion

U famusu tempu Bizantinu (u nomu turcu Bodrum-Jami - "moschea nantu à a cantina") hè nantu à e stufi di a Rotunda, una struttura creata in Bizantina Constantinopla. A Rotunda hè un centru cummerciale, è a parti suprema di u bastimentu sirve com'è sala di preghiera.

Cume si avvicina versu Laleli?

U distrettu Laleli si trova pocu in u centru di Istanbul, finu à quandu pudete alcuni senza alcuni prublemi da ogni parte di a cità, cumpresu l'Ataturk Airport, l'Estadu di Haydarpasa, i Stazioni BusCity Bayrampasha è l'Harem. Per mezu di Laleli, passa un ramu di un tranchite d'alta velocità T1.

Malgradu u fattu chì u distrettu Laleli hè spessu chjamatu favuritu, hè giusto è di nutà chì a situazione penali in u quartu ùn hè micca assai différenti da quella in Istambul. Ancu à a notte hè assai sicuru. L'unicu inevitabbilità pò esse disadvanza - entratura di oghje è unloade di merchenzie, postu chì i Turchi, cum'è i veri parenti orientali, fannu ruvidau.