Fascia assai curta

Ùn hè solu un vestitutu nìvuru nicu, ma una fascia curta sia sempri sempre in u vestitori di ogni fashionista. Dopu tuttu, hè quella chì saldarà a bellezza di i maghi ligne è fà quelli in giru ad elli à a strada cun piacè.

Tradizionale è stupente

Oghje in u piccu di pupulità hè a fetta di u sole, chì dà a so corta originale una stampa romantica, luminosa è aria. Pudete esse disprezzatu cù tutti i tipi di caminetti è cimi, cù sandali nantu à i tacchi o ghjuvatu, è i culori brillanti chì facenu un'altra manera irresistibili. I faldoli giaddi di u sole cù una punta più in ghjustu nìura sò una solu suluzione impurtante.

In ogni modu, a moda hà a pruprietà di cambià è a tradizione hè stata. Una prova eccezziunale hè falcu jeans . Sò urigginate da l'anni 80 di u XX sèculu, quandu e cantanti di disperaturi ispiravanu e cumpagnia di cumprà un tali un armariu raru per quellu tempu. In ogni casu, oghje chì nimu hè surprised by a skirt di jeans scumbe o lume, è ancu più interessante in l'estiu hè una chiffon. Chiff fondu di falani nantu à e stile di e cose cumpagni. U tissu pesu di tanniculi pastellosi cù un culore harmoniu nantu à a cima hè definitu solu trà i tendenzi di a moda di u venutu nantu à l'estiu.

Sommerveri d'estiu in una furtuna curta

In generale, e muntagnoli di veranu curretti oghje ghjornu sò stati da una varietà di materiali è eccetu da i chjave esse cose, vale nutà:

A varietà di tessili, cumpletu in texture, determina l'opzione di a cima. Per esempiu, i mini-fasciuli curtite di laconi necessitanu una blusa tranquilla o t-shirt senza dibughjetti è stampi, perchè l'imaghjera ùn deve esse micca sopra à dumandata quandu'hè avà hè un elementu cumplessu.

Boni fiaschi curti, accessori brillanti è tempi assolati - diventanu unu di i tendenzi principali di a staghjone di u veranu, chì deve esse ricordatu di e vistimenti di moda è incensu incredibile.