Comu trattà di colti da pesti cù rimedii?

I Partagalli di col è parechji. In ogni casu, hè difficultu di cummattiri cu iddi, - qualchissia chì hà avutu u prufessiunale in u culpu di a crescita, vi diciarà.

Questu articulu vi darà infurmazione utili à cumu per prutezzione di carcassi da e parolle senza l'utilizazione di l'insecticidi.

A prutezzione di e col è da e parolle per rimedii tradiziunali

Se vulete micca solu di ridistà di l'insetti, ma ancu per guardà i vostri pezzi cunducini l'ambienti, utilizate e seguenti:

  1. U pulidi sò un insettu omnivùru chì ùn abhorsta un col. Chiuva u zuccaru da i so ghjurni ghjovani, per via di quale a pianta stà in u sviluppu. Ma u pettu maiò hè chì a pupulazione di pulifichi cresce assai prestu, sopratuttu se u tempu hè calda. Luttà insetti cù spraying. Un vetru di fustu di lignu hè mischieru cù 10 litri d'acqua, ci hè aghjuntu furmolu di mustarda è di sapunie di lattice (1 spoon). A suluzione riflette hè sbrizza cù e col foglie da a parti sottu. E mai efficau sò i trattamenti di e siti di a pianta chì sò speciatu amatu da i pulatorii.
  2. A soppa di colpa di Butterfly ùn era micca ingannatu, ricivutu un tali nome. U più maiò peresiusi à i pianti hè causatu da i beluggi, chì pareanu i olii pusatu da ella. I insetti manghjenu e foglie, distruttendu solu a vendita futura. A culula di cole hè ancu cumu una farfalla di notte, e larvigli di u quale u col puderà assai. Contra sti pesti usanu un rimediu folklante, cum'è una solu suluzione di 2 tazzi di fraschi è 1 culletta spugna di sapone di u líquidu nantu à u bucket d'acqua.
  3. A spugna volereghja molti i pianti, in principiu di maghju. Questu insecto chjave ova nantu à u zizianu di a cole, è dopu una settimana di quelli pareanu larvuti. Hè u periculu maiò: i larvagghi u muzzicu in u troncu è l'uvizianu di a pianta, gnawing in elli i movimenti, è com'è u risultatu, u col è ammazzatu. Cumincià i primi trattamenti quant'è prima di impedisce a vola di colti da l'ova. Per fà questu, preparanu una pasta secca di una cullizzioni di pepite, 100 g di frasca di legno è u listessu cantu di polvera di tabacco. Spruie a mezcla cù tutti i pianti nantu à u lettu, è dopu à u prucedimentu, disturbe a cima di u latru.
  4. U visu crucciferu ùn hè micca menu riesciuta: manghja unchiate di cullezza di culleghja delicata, chì sussaghja a secca. Hè per quà avete bisognu di cumbattà cù a farra da u mumentu di i primi rimeri. Allora, contru stu pesti di u colinu, i rimedii tradiziunali seguenti seranu efficace. Avete bisognu di preparà una solu suluzione chì cumpresi 10 litri di acqua è 1 vetru di prugne di tomate, foglie di patata è l'agliu chopped. Puderà a suluzione per fà parechji mane d'ora, è poi struisce è aghjunghje una settona di spuchite di sapori likta (pudete aduprà). Amparate u cole falla cù u liquidu riflittenti. A prutezzione di e col da questa pratica hè pussibule cun l'usu di l'acitu. A carri a crucciuni devi u lettu se u col è trattatu cù un vetru di essenza acètica dissolta in un bucket d'acqua.
  5. Un babbelli è i caracili ùn sò micca averse à manghjarè colti, è sò omnívorosi: cunsumanu e foglie è e radichi. Pò esse scuntati di una mistura di frasi di lignu, sal di tassa, pate e mustarda in moltu è pagliaru moltu.

Comu altru di i rimedii tradiziunali ùn anu u capu trattatu cù e pesti?

In più di i metudi descrizati supra, i colti è altri sò efficace à e pesti, per esempiu, foglia di foglie. Hè utilita in forma di infuzione, pudete aghjunghje carnation. U fattore decisivu hè u ciavolu, displeglie per i più insetti periculi.

Contra i pesti di colti, a polinizazione di e so foglie cù u polu di tabacco, a cendra o calce-pushonka aiuta assai.