Palazzu Giamminu in Bangkok

Tailanda hè un locu bellu, cù a so storia è l'architettura fascinante. Hè impussibili imaginate un viaghju turisticu senza eluvinzione di attrazioni, una di quale hè u palazzu reale in Bangkok.

Un pocu di storia

Visitu questu o quellu santuariu, bisognu di sapè a storia di u so urighjini è u significatu chì si mette in quì per l'abitanti.

U Palazzu Grand Palace in Bangkok, in u tailandese chjamatu "Phrabaromaharadchavang", ùn hè micca solu un ubligatoriu, ma un complexu sanu. In u 1782, a custruzzione di questa struttura prontu, dopu à u Rè Rama, trasputevi a capitali à Bangkok. In vista di tutte l'magnificenza di u palazzu imperi in Bangkok, hè difficiule per capimà chì, iniziu, era solu qualchi vignaghjolu strutturali di lignu. E stanu circondati da un altu murariu, a larga di quale era 1900 metri (imaginate a grandezza di u territoriu?). È solu dopu à parechji anni, u palazzu hà acquistatu a grandezza in quale avà pare avanti l'ochji di i visitori.

Ùn una generazioni si usanu un grande palazzu in Bangkok cum'è a residenza di una dinastia di i reis. Ma, dopu a morte di Rama VIII, u so fratellu, Rè IX, hà dicisu di trasfurmà u so postu di residenza permanente à u Palazzu Chitraladu. Invece, in u nostru tempu, stu magnificu edificu ùn hè micca esqueciutu da a famiglia reale. Ci sò diverse ceremonii reali è celebrazioni statali. È per i residenti lucali, i tempii di stu cumplessu sò u locu più saggiu in tutta a Tailanda.

U Palazzu di u Re di Bangkok queste ghjorni

In più di celebrazioni reale è avvene, u palazzu è apertu à i visitori ordulari. Hè una materia inseparabile in i rotisie di many tour tours. Prima di avè principiatu à parlà di e biddizzi lucali, avemu a voce seguitanu a regula di u cumandante nantu à u territoriu riguardanti l'apparizione. Quelli chì sèrvanu per esse adurdinati ùn deve esse vistutu in legnago franchi: i pezzi, mini, corti profite è i scarpi di mare sò pruibbiti. Ma u serviziu hè un serviziu. À u palazzu di culleghju hè un postu d'arradamentu induve pudete piglià un mantellu for free. Agree, un pocu, ma bella.

U territoriu di u palazzu riali, cum'è l'annunziatu, hè un cumplessu di edifici. Per annunzià a cosa, piglià almenu un ghjornu. Apertura di i visitori da 8:30 a 16:30. Trascendu a porta principale, i vostri ochji fussinu nantu à l'armata di guidate, vulendu cumpagnari, hè megliurà per ignurallu è seguite ghjustu à l'uffizzioni. È cunsiglii preziosamente cunsiglii: ùn compite micca e passageri da a manu, solu à u verificatu. Questu hè induve pudete acquistà guides gratuiti è libfoletti per franc.

I turisti vanu l'edificatori, i tempii, salotti di u tronu rico, musei cù valuri di centesimi e feste. Quasi tuttu pò esse fotografiatu è fotografiatu, salvu u Tempiu di u Boudou Emerald, chì hà ancu a so propria storia. E dinò quì, dopu intrà u tempiu, avete da piglià li vostri scarpi.

Cumu si à u palazzu reale in Bangkok?

U Palazzu Giamminu hè situatu à a Peninsula di Ratanaknosin. Sfurtunatamente, vicinu ùn passa u metro, perchè avete avè ottinutu à u destinazione cù trasportu d'acqua o bus. E sicuru un taxi, nimu anu annullatu. U prezzu più prezzu hè cunsideratu cum'è viaghji busi, solu sò, per regula, sò i più longu.

Se vi sò turisti indipindenti, tene in mente chì vicinu à i visitori di i palazzi sò salutati da i prughjetti annunzii di tuk-tuk chì, per vincere o per tortu, impone i so servizii d'escort à una o una altra tenda, dicendu chì u palazzu si chjusu oghje. Ùn ponite à i servizii di stà scammatori. A volte finisce assai cun pupulazione.

È, finarmenti, un punta più: pudete piglià un piacè di visità u cumplessu di u palazzu? Allora s'arrizzate prima è ghjùnsenu in l'attrachju, in questa ora ci hè menu visitatori è ci hè una vera opportunità per avè megliu cunzidramentu tuttu.