Dieta "Sitt Pétals"

Stu nomu fù datu à a dieta di sei ghjorni di nutricionista sue Anna Johansson. Per fà u prucessu di pèrdite pisu faciule è più centru, l'autori di sta dieta suggerisce per designà a donna com sei petali di camomile, chì simbolizza un ghjornu. In i petali hè scrittu chì tipu di alimentazione hè permissibile di manghjà oghje.

U principiu di a dieta di Anna Johansson

A dieta di petali hè custruitu nantu à u principiu di ghjorni alterati di nutrimentu di prutezione è carbuidata. U dietista sueco hè sicuru chì tali mono dieti diurnati sò a più bona guarantzia per a perdita di pesu.

A dieta di a dieta 6-petali hè stallata cusì:

  1. 1u ghjornu: pesci. Ogni pezzu, preparatu da qualse menzu propiu, è di u caldu di pesce hè permessu.
  2. 2u ghjornu: ligumi. Ogni veture, ancu coceriti in alcuna manera, sò permessi.
  3. U ghjornu 3: carne di pollo. Chicken breast meat (senza a pelle), cottu per qualunque modu, è u caldo da questu ci sò permessi.
  4. 4 ° ghjornu: cereali. Solu solu: pagani, zocesti, salvadore, pani ceriali è un pruduttu.
  5. 5 ghjornu: cottage cheese. U furmagliu benzina pocu hè permessu, è ancu di latti in grassu.
  6. 6 di ghjornu: frutta. Tutti i frutti (senza cimi uva è banane) sò permessi - crudi o zuccheri, è di zucche senza zuccheru.

In più di questu:

Dieta di 6 pétalos: benefiziu o perisce?

A dieta di Anna Johansson hè aduprata parechje à l'esse più equilibrati è seguri in a mono-dieta propria. Hè i fiaschi, è ponu sta dieta di petali chì ci portanu ogni male?

Leghjite u seguente:

  1. Per a vita normale, u nostru corpu hà bisognu di i prudutti di u ghjornu di tutti i gruppi principali - chì ùn truvamu micca in a dieta di Johansson.
  2. 6-dietu pètalu durante 6 ghjorni permette di perdite da 3 à 6 kilogrami di pesu. Safe for health adelgimentu hè una marca chì ùn sia più di dui kilogrami per simana.
  3. U Centru Europeu per a Peso Perda dice chì qualsiasi mono-dieta cù una durazione di 25 ore influenza u tessulu grassu più efficace. In ogni casu, unu deve cuntribuisce chì cù nutritura nurmale, u nostru corpu pò esse brusgiate à 150 grammi di cuticu adipatu à ogni ghjornu. Questu significa chì u restu di a perdita di pisu hè digià dovutu per cambiamenti in u tessili musculari, a ristaurazione di quale avemu bisognu di un tempu assai longu.
  4. A surgenti di l'energia pè u nostru corpu hè l'alimentariu caratteri di carattata. Per questa raghja, nantu à i ghjorni puramente prutizzioni disposti da a dieta di Johansson, pudete micca mancu a forza per fà esse attività fisica.

In cunfurendu quì sopra, pò esse dichjaratu chì hè cunsigliu d'utilizate una dieta di sei petali solu in quellu casu estremu, quandu per qualchì mutivu avete bisognu di riduzzione urientale di u vostru pesu - cù a cundizione obligatori chì avete assudatu sanu. In ogni casu, tenendu cuntu chì una dieta equilibrada moderata permette micca micca solu di ridivà di kilograms innecesarii, ma ancu per mantene u pesu à u livellu chjamatu, mentri una dieta pètaliana di una guarantedda duie micca.