Museu di u mosaicu finitu


À e costi di u lagu Ohrid in Albanese hè un petit museu di u Linguale mosaicu di Ling, chì hè unu di i posti più apprezzati in u paese, chì hè amatu di i lucali è i visitanti stranieri.

Villinu Lin

U paesu di Lin hè situatu à vicinu à a cità di Pogradec è hè carattarizatu da una bella natura cù paisaghjoli pittoresca, viste stradale, aria neve. In l'antichità, u paese hà amatu per visità i ghjurnati reinanti, in particulare, l'imperatore rumanu Justinianu è i membri di a so famiglia. Dopu, appressu à i seculi VI-VII, un forte culletta sopra u paese era decoratu cù una basica cristiana. Artisti Unknowne pitturonu cù mosaici uni, stilisticamenti ricordani di i creazioni di i primi maestri cristiani chì travagliani in Ohrid , Durres è altre città di l' Albania .

Chì vedi in u museu?

I muri è pianu in u Museu di a Lina Mosaicu palesa l'istorii di a Bibbia: l'atti di l'apòstuli, u populu cumunu, i fenomeni naturali. Harrigarria, anche i seculi passati, assai di quelli sò assai bè cunservate. U teatrinu di cunciadore spera una cumulazione chì era custruita assai dopu per prutezzione di a basilica da l'effetti corrosivi di l'ambiente.

Per u turista nantu à una nota

Malgradu a pupularità di a vista , ùn hè micca piacevule per arrivà. U trasportu pùblicu in Albanesi hà d'aspittà un tempu assai, perchè, per ùn perdu u tempu prezioso, hè megliu fà piglià un taxi. A vittura un caru hè pussibule, ma avete bisognu di una guida chì deve pagà una certa quantità.

U museu di u mosaicu finlandese in Albanese hè apertu per visitazione ogni ghjornu à l'annu. Oghje di travagliu: da 8:00 a.m. à 4:00 oji, ma hè megliu di fà un prelimiunale è di negocià cù a gestione nantu à a scuperta excursion, per quale, per voi, ùn avete micca de pagà.