Miesa


Unu di i laghi cchiù granni e prufondi in Norvegia hè Miesa, situatu in u sudu di u paese. Annually millaie di turisti repugnantanu à i so ribelli, chì vulete sballà a natura pittoresca, impunite un vechju bastimentu o partenu a pesca in u core di u reservoir.

Caratteristiche generale di u Lavu Mieza

Stu reservuu si trova nantu à un terrenu chjusu, induve hè stata furmatu da i canali inundati di i fiumi antichi. Hè una forma alargata, ristrita à l'estremità. In u nordu, Miesa hè occupatu di l'acqui di u fiume di Gudbrannsdalslofen, è in u sudu si manca da u fiumu Vorma. A durata totali di u lavu hè di 117 km, è in certi locali, a prufundità alcune quandu quasi 470 m.

U Lavu Miesa currite in dui cuntei di Norvegia - Hedmark è Oppland, lavare u territoriu di e cità:

À l'ultimi dui seculi, u reservatu hè inundatu da almenu 20 volte, chì hè per quessa chì u so livellu hà risurutu da quasi 7 m. Durante e so inundazioni, a zona più affettiva di a cità di Hamar.

Infrastruttura di u Lavu Mieza

U primu dam hè statu custruitu in u 1858 à a fonte di u fiumu Vorma. A causa di a povira qualitatificazione di i materialesi di custruzzione, spirau parechji volte, chì serve com'è raggiuni di l'inundazioni di e posti vicinu. A Settlementu di u fiumu era pussibile solu in 1911 dopu a custruzzione di una altra presa. In u 1947 è u 1965 duie duminii più stati eranu custruiti nantu à u Lago Miesa.

Sicondu a ricerca archaeologica, u setticu di stu terrenu chjusu hè cuminciatu cum'è prima l'Edira di Ferru. A cità più antica hè Khamar. Hè struitu in 1152, è avà hè un famoso ski resort. In u 1390, in a spada di u Lago Miesa, una di e città più bella di Norvegia, Lillehammer, hè stata fundata. Dopu d'ellu, in un bellu valle, una cità era ermita, chì hè sempri cunsiderata u locu di nascita d'elfos è trollii - Gudbrandsdalen.

Da l'antichità finu à questu ghjornu, i residenti lucali si sò imbarcati principalmente in pescaghji, perchè in Miez hè un gran numaru di trota di u lago.

Infrastruttura turistica di u Lavu Mieza

Ora stu immensu stagnu tirrisu attirà i sustinuzioni di l'ecoturismo è l'ardenti aspettori di pesca. Hè ringraziatu à l'attività di i turisti chì a pesca hè stata restaurada à Miesa, chì da u 1789 cumincià à gradualmentu di ricusate. L'agenzia di viaghji lucale organizza viaghji di pesca cù guidate prufessiunali. Ci sò aiutu à tutti quelli chì volenu sapè à pezzi di a spiaggia, da a barca o di qualchì altru locu in l'acqui.

In più di a pesca, per vìnniru a spiaggia di u Lago Mieza in Norvegiu seguita per:

In direttamente da a costa, puderete andà à e ski resorts di Hamar è Lillehammer, induve in u 1994 i ghjovi Olimpichi di Ghjuventu eranu tenuti.

Cumu a Miesa Lake?

Per contemplà a bellezza di stu corpu naturali di l'acqua, deve passà à a parti sud-est di Norvegia. U Lavu Miesa est locatu circa 120 km à u nordu di Oslo. Quattru torchi di significazione différence leva à questu: E6, E16, Rv4 è Rv33. Cù u tempu bonu, u modu tutale à u lavu si stende à massimu di 2,5 ore.

In a costa di u livante di Miez hà una una strada di ferroviaria chì enlazava i cità di Oslo è Trondheim . Sùbitu, avete bisognu à andà à l'estazione Hamar o Lillehammer, è da quì aghjunghje à u lavu in u taxi.