Museu di Trasportu Svizzeru


U museu di trasportu in Lucerna hè a più famosa di i musei in Suisse è a più interessante è ricca di tutti i musei similari in Europe: a so esposizione dedicata à a storia di u trasportu di trasportu ten più di 3 mil oggetti, è l'area hè 20 mil m 2 . U Museo di Trasportu Suviu inizià u so travagliu in u 1959.

A facciata di u museu hè assai uriginale: pò esse vistu parte di u scudu per i tunecchi, diselli di rota da automòti, ghjunde, riuloglie è autri partiti circundarli di diversi vehiculi.

Esposizione di u museu

U museu exhibe exhibitu di i tempi antichi - per esempiu, strigatori, nantu à quali schiachi anu purtatu nantu à e spalle di u so "patronu", i esemplari di u prima "transportu publicu" - stagecoaches è cavalli, è per "viti individuali" - caravelli, paiuni è altri , cum'è "trasportu ufficiali" - per esempiu, slitti postale.

Cû avventu di i motore di steam, u mondu hà cambiatu. Pudete vedà in u museu i primi motorizazioni di steam, cumpresu in a rùbbrica, è ancu u trasportu chì pusonu in opera. Un grande esposizione hè cunsacratu à u trasportu ferroviale, cumprese ... individuali. Ùn vi maravigliate, ghjè, in a storia è di quessa. Pudete vede cumu si prisentanu e prime locomotivi, i vaguni, secondu a classe, quali apparenti anu usatu per purtà a raghja da a neve, è pruvate com'è un mutore di un simulatore di trene di trene.

U salone dedicatu à i veicchi hè più chjucu di a via ferrovia, ma ùn hè menu interessanti. Puderete vede autucrature di i diversi anni è i marchi, ancu i veiculi, per appena chì u carattere hibridu hè arrangiatu. In u salone dedicatu à trasportu acqua, vi vede mudelli di varie e barche è nave è e petite barche.

In u salone di l'aviazione ponu vede a storia di a custruzzione di aviri, cuminciendu cù i schedari di u grandi Leonardo è i primi ariani - è l'avanguine di data, l'helicopteru è u pianu privatu. Oghje piacè sò esibiti interattivi - simulatori di avè è l'helicopter. Inoltre, vi vede cumu in u trasportu di passageru mudernu l'equipaggiu hè sparatu, è cumu l'evoluzione di l'interiors di a cabina di l'avianu per tuttu u tempu di a so esistenza. U pavellone hà parechji nivesi, è l'aria ponu vede da diverse anguli, è ancu da quì sopra. In modu, in fronte di u museu nantu à u situ, pudete ancu vedere speciosi di l'aria.

Ci hè ancu una sección in aeroespagne in quale una sala separata hè attribuita per esceporta cuntà da a cosmoneutica suviètica. Quì pudete truvà da ciò chì s'assumiglia di l'ISS, venerà i spacesuits moderni, vede i mudeli di e nave spazii.

Altre attraversu in u museu

In più di u museu stessu, in u stessu edificu hè un planetarium cù un diametru di ciumi di 18 m è a più grande in u Switzerland di u celu starry è u cinema IMAX, chì mostra l'arti è a pelicula di scienza populari. Inoltre, quì pudete vede una photoia aereo di u paese in una scala di 1:20 000 è ancu "passighjà" in ellu - a zona di l'arena di Germania hè 200 m 2 . Quì hè ancu Hans-Erni-House - un locu scultore chì u visitatori pò acquistà cù più di trente centesimi travagli di u famosu scultore è u pittore svizzera Hans Ernie.

Inoltre, u museu offri tutti una caccia di chocolate aventura! Pudete imparà tuttu ciò chì tocca à a cioccolata - a so storia, i passaggi di a pruduzzione, da u prucessu di u granu di cacao di cacao, in più di e caratteristiche di a so vendita è u trasportu. U tour hè guidatu in alimanu, in inglese, in italiano, spagnolu, francese è cìngiu, hè cunsigliu per i zitelli à 6 anni.

Cumu visità u museu?

Ci hè un museu di trasportu senza ghjorni off, da 9-00 a 17-00 in l'invernu è à 18-00 in l'estiu. U prezzu di i biglietti - 30 franchi suvi, i tickets di i zitelli (per i zitelli sottu 16 anni) - 24 franchi.