U Giardinu Glacier


Sicondu parechji turisteri è impiegati di l'agenzii di viaghju, un viaghju à a citadina suiza di Lucerna ùn pò micca esse cunsideratu cumu senza visità u famusu Glacier Park. U temu principali di u parcu hè a storia geologica di sta regione di u Suviè .

Storia di u park

U ghjianu glacier in Lucerna hè cunsideratu un monumentu naturali chì combina un museu storicu è un locu geologicu. E all began when, in 1872, un residentu localu, Josef Wilhelm Amrain, detti fossili antichi mentre scorri una cantina di vinu. U Cunsigliu di Científici hà decisu di crià u Parcu Ice in a parti nord di a cità nantu à u Denkamalstraße Street. Dopu à sta decisione, pudemu spusà in l'era di u tempu glaciali è acquistà cù a geologia, a flora è a fauna di quellu tempu.

Chì ci hè interessante nantu à u park?

In u giardinu glaciale in Lucerna, ci sò assai pyluni tremendi è cumpunimenti interessanti chì avete bisognu di passà un pezzu di tempu acquisto. Assicuratevi di visitarà a secunna Geoone, u salottu simulettu, a torre d'observazione, u museu di u parcu glacial è u labirintu ispusatu di l'Alhambra.

A maiò parte di u parcu hè riservatu per cumpunimenti esterni, chì hè una formazione naturali naturale. A cumpusizioni hè cuparta di una tenda bianca, chì pruteghja i pedichi è pavimenti da u clima. Questu hè recullatu un gran numaru di canteri giganti, chì retenu a stampi di u tempu glaciali. In un pocu di pedi pò vede traces of ancient shells, fogli è ancu olii. Fascini enormi assai fascinanti chì facenu furmazioni enormi, furmati millions of years ago sottu a putenza pressa di l'acqua. U più prufonda hè una prufundità di 9,5 metri è un diametru di 8 metri. Duranti questi 9,5 metri pudete osservà una fetta enormi chì mostra a bellezza di a furmazione di i glacieri antichi.

A Sezzjoni Geoone introducesu visitadori à l'età quandu u territoriu di Lucerna era una spiaggia tropicale. Hè annantu à 20 milioni d'anni fa, è in u spirantatu di u salottu pudete acquisto cun copia esatta di paisaghji svegliii, cum'è u Monti Pilatus o u Sancte Spiritus. No interessante interessante hè a fascinante collezione di u museu di u Glacier Garden. Ci hè un scheletru di i bistiori più antichi chì avianu milioni di anni fà in u territoriu di Lucerna. Inoltre, pudete insettà una cullizzioni di minerali chì sò parechji dicennii di millenarii di anni.

U più grandi piacè di i turisti hè u labirintu di mirroru di l'Alhambra. Hè custruitu di cintunari è millaie di miraghji, chì creanu l'illusione ottica più incredibile. Certi mudelli scurzanu u crescitu, altri distortu a figura, altri cambiassi i figuri geomtrizii. U centru di questu pabilu è un salone cumpostu di 90 specchi. A causa di l'arrangementu spiciale di e so superficia di spettaculu, un labirintu intermindu cun passati longu hè furmatu. Solu una palma di quì si volte in una piantazione enormosa di palme. U travagliu ùn hè micca per capisce di stu fabuloso labirintu di l'Alhambra.

U territoriu di u parcu hè bellu cumpatore per andà. Quì pudete passà per i lorci di tende è ancu cresce a torre di observazione, di unni pudete vedà una bella vista di u parcma sana. Uni pochi di metri da l'intrata à u territoriu hè un altu alivio "Dying Lion" . U so autori hè l'scultore danese Bertel Thorvaldsen, chì in u 1821 hà sculpitu a figura di un animale in u rocca. L'scultura si dedica à i valenti guardii svinni chì cascàvanu in u 10 di l'aprili di u 1792.

Cumu visita?

Per accede à stu monumentu naturali stupidu, hè necessariu piglià l'busu N ° 1, 19, 22 o 23 in l'estazione è andate in a strada Löwenplatz. Pudete dinù in camiò. U percorsu dura uns 15 minuti.