Calchina

Per una certa ragione, u calchinu ùn hè micca assai cumuni entre i ricetti in casa. E questu hè senza cumpatibilità, perchè in u caldo di vacca cuntene vitamini è traccia elementi cusì necessarii per u nostru corpu. In a so cumpusizioni hè taurine - un aminòcidu, prutegginu di e toxine è e toxine di a membrana di i nostri celluli. Hè per quessa chì incù l'aiutu di u caldo di a vigna pò pudè spressione rapidamente di l'eccessore di i radicali liberi, cure l'avvelenamentu alimentariu è cuntribuisce à una digestioni di l'alimentu.

Cusì cusì à cottu u caldu di vacca?

U brou di a vitedda hè un fundatu ecumevule per sopopi, guisate, casserole. Per fà un caldo di viteddu riccu, fremi l'ossi cù legumi (carotta è cipote) in u fornu prima di coccia. I sperimenti anu cunsideratu chì i proporzioni ideali per preparà una parte per persona sò 400 gramma di carne per 1-1,5 litri d'acqua. Sì bisognu di cottu u calzone di viteddu solu nantu à a carne, poi ghjustu a rinfùcia cù l'acqua fridda, fate mette in una puchina, aghjunghje a salite è fate nantu à u focu altu finu à furore. Allora resse u calore è cocciau finu à chì prestu, peri puliticamenti l'espuma. Sò cottu u caldo di vignaghjoli cù a carne è l'osse, pate u furmagliu dispostu in u fornu (pudete subitu cù ligame) è cocilu nantu à u focu altu finu à fervura.

A risposta à a quistione di quantu avete bisognu à fogghi u frascu hè da a so cundizione. Dopu tuttu, u tempu di a cucina ùn deve esse micca solu nantu à a carne vera o pareada, ma l'hà cunfruitu o micca. U ghiaccio durarà circa 2-2.5 horas. U pesu aumentà ancu u tempu di coccia da a mità. Sì u caldo di carne da a vigliacchera cocchi per duie ore, u caldu di u salottu sarà suluzatu durante 3-4 ore. Inoltre ùn si scurdanu durante a preparazione di brou da a vola in cuttura in una pignatta d'acqua non friquisa per mantene u so constantu livellu.