AST hè a norma in i donne in u sangue

AST hè una sigla per aspartate aminotransferasa, una enzima intracelular chì tocca à un rolu impurtante in u metabolismu di l'aminidià. L'enzyme exhibisce a maiò attività in i prucessi metabolichi, chì si sò in i tessuti di u fegatu, rizzi, cori, i musculus skeletali è quarchi finizioni nervi.

A test di sangue di AST hè a norma in donna

A norma media di AST in u sangue di e donne hè cunzidiratu com'è un livellu di 20 à 40 unità per litru. In questu casu, i bassu indicatori sò pussibuli, è una indiazione di un prucessu patològicu seriu hè l'index AST per menu di 5 unità per litru. L'indicador più elevati sò cunsiderate chì sia degni d'attenzioni si u limitu hè supiratu 45 unità per litru.

Ancu, in l'analisi di u livellu di AST in donne, vale nutà chì u so ritimu dipenne à l'età. Allora, finu à 14 anni, l'indicatore hè cunsideratu à esse à 45 unità, cù a so diminuzione graduali. È solu per l'età di 30 u limite più altu di a norma hè settore à 35-40 unità per litru.

Inoltre, deve esse nutatu chì in a medicina, parechji metudi sò usati per determinà questu indicatore, è i valori standardizzioni diferendu secondu a quale hè utilatu. Dunque, a interpretazione di l'analisi anu da essa fatta da un specialista.

U livatu di a AST in u sangue

Case quandu u nivellu di AST in u sangue hè più bassa di u normale, sia in donne è l'omi, ùn hè micca pocu cumunu, è si crede chì un tali indicatore ùn ha micca impurtante valur di diagnostico. Questu hè dovutu à u fattu chì u limitu più lìmitu di l'indicatore normalu hè più in blurry, è ancu un indicatore di 10-15 unità ùn ponu esse cunsideratu una indicazione precisa di a prisenza di patologii.

A diminuzione in u nivellu AST pò esse duvutu à:

Aumentatu livellu di AST in u sangue

In generale, l'indicatore crescenu di AST sò più frequenti è ponu indicà:

In più di i prublemi di supra, un annu in u nivellu di AST hè osservatu in l'attacheti d'angina è a fallenza cardiaca.