Cumu si sguassate di stinimentu una volta per tuttu?

Frequenza di stinzia hè un prublema chì ùn pò micca esse ignoratu in ogni caso. In più di sensibilesse incù sensazioni, i difecazioni rari pò causari più sintomi gravi e cumplicazioni:

U trattamentu di stinata hè una mistica difficiliata ancu per i spicifici, è quarchi pocu cumplicatu da l'usu incontrolatu di laxantivi per i malattii, è di l'incapacità o rinfrescenza à eliminà i pruvucanti, cum'è: malnutrition, mancanza di mobilità, stress, etc. Per cura l'estrepuli per sempre, e caratteristiche individualità di u corpu. Inoltre, ci sò ancu parechji cunsiglii cumuni à tutti i pazjenti, adendu à u quale, in più di a terapia basica, ponu ridiri di stinimentu, episodiu è crònicu, una volta per tutti.

Cumu sguassatu di stinimentu crunulariu per sempre?

Quelli chì soffrenu prublemi cù a difucazione sò spessu pruvate à truvà un rimediu risicu è effettue per a prurite in a farmacevule o in ricetti di medicina tradiziunale, senza imaginassi chì hè pussibule d'aghjurnà u travagliu di l'intestini cù regule simplici. Pigliate queste cunsiglii basi, chì sò in generale appiecà à tutti i pazjenti:

A Dieta Dritta

Prima di tuttu, hè bisognu di stabilisce una dieta, facendu à pranziarii à u stessu tempu, senza esse distractatu da altre attività (parlendu, lettu, vedene a TV, etc.) A basa di a dieta ùn deve esse e seguenti prudutti chì stimulan u travagliu di u viaghju gastrointestinali:

Hè ancu desiderate, per aghjunghje un salveddhu, sbuchjulati grani à u raimentu alimentariu. L'articuli sò stati picculi, u numaru di pranzi un ghjornu - 4-5, ma cena senza tardu da 3-4 ore prima di vaghjime.

Regime di travagliu

A ragiunamentu di retezioni di manuseta in parechji casi hè un ingaghjamentu fluidu. Per quessa hè necessariu di bevi in ​​u ghjornu, quantu l'acqua pura di acqua senza gasi (6-8 bepruni per ghjornu), in più di tes, compota, zucca, zucca. Hè ricurdatu ancu à inizià a matina cù un vetru di acqua calenta cù l'aghjuntu di duie culletelli di u vinegaru naturali di sidru di pumitte è di una cullizzioni di meli (questa bevanda aiuta à "curre" l'intestinali).

Attività fisica

U ristrettu hè un attesione cumuni per i persone chì anu un liveddu di vita attiva è chì anu un postu "sedentariu". Cambiassi a situazione aiutà l'aiutu di ghjornu. Pudete accumincià cù short walks, viaghjà in altri edificazioni in l'escale invece di l'elevatori, simuli exerciti di mattina . Uttilu per quelli chì soffrenu per una disfunazione, u exercize nantu à a stampa, squatelli, ciclisti, natation, ghjallu.

Massaggio l'abdomen

Una tecnica efficacea per a prevenzione è u trattamentu di stinpi hè un masaje di l'abdomen, chì prumove l'estimulazione di peristaltasi intestinali, a prumuzione di fugliale. Pudete massàgiu in a pusizione stinnigatu o assicurati, aderendu à e regule seguenti:

  1. Tutti i movimenti di massaggi sò deve fà in u dizziunariu.
  2. Li movimenti di massageria avissi a essiri liscia, finta, senza ricetta è prusissioni.
  3. U massaggio ùn deve esse fatta nunda di più di 2.5 ore dopu à manghjà, è cun vaghjime cascata.
  4. Ricusate à massà l'abdomen deve esse cun menstruazione, durante a gravidanza, prublemi cù pressione.