Rectum adenocarcinoma

U sviluppu di u canciamentu di u cori di a cancia accumenza in i celi glandulaire. A malattìa pò influenzallu qualchì òrganu, postu chì metastasie anu seguitu dopu à altri tessuti glandulari. L'Adenocarcinoma di u rektumu hè più cumuni in i figlioli mai eranu cinquanta anni. I causi principali di a malatia sò malnutrition, malamenti hà, è infezzione papillomavirus .

Tipi di malatie

A prisenza di sti o altre materiale di diagnosticu permettenu analizà u gradu di u sviluppu di a malatia. In seguitu, nantu à a basa di questu, u duttore prescrivi trattamentu adattatu.

Sicondu a diversificazioni, queste forme di a malatia si distingenu:

  1. Adenocarcinoma di raghju di u rectu. Hè difficiuli di attribuisce à un tissutu specificu, mentri u tumore di u rectu hè a più alta malignità, hè accumpagnata da metastasi è hè carattarizatu da un pronjosi dissappuntu.
  2. Adenocarcinoma moderatu diferenutu di u rectum. Questa forma hè un tumore, i tessuti chì sò difficult correlate cù i tessuti di u rectu, perchè u diagnosticu hè difficiuli di fà.
  3. Adenocarcinoma altamente diferenciatu di u rectum. Cellulite di tumuratura cù a so struttura s'assumiglia tessuti affettati di u rectum. Questu permette per pudè identifisce rápidu a malatia, chì aumenta e cose di ricuperazione.
  4. Càncer senza diffirenza. Sta forma hè carattarizata da una proliferazione d'educazione è cumplessità in u trattamentu.

Trattamentu di l'adenocarcinoma rectale

U metudu principalu di trattamentu hè intervenzione cirurgia. In ogni casu, hè pussibile cun l'accunsentu di u paci. Duranti l'operazione, u tumore stessu hè eliminatu è i tessuti adjacenti sò stati situati vicinu.

Ma a maiò parte di ricorsu à u trattamentu complexu, chì cumpresu l'impattu annantu à u tumore (per sminu à reducià) è a salda sussundenti. A reduczioni in grandezza sò rializati da irradiazione di radiu, chì reducesu u nùmeru di celluli periculosi.

Pronostia per adenocarcinoma rectal

U successu di u trattamentu dependa à u stadiu di a malatia. A survival in cinque anni hè osservata in u 90% di i pazjenti. In i stati avanzati cù a presenza di metastasi in i linimuli linimuli, solu a mità di i sughjetti survive dopu à cinque anni. Dopu à u trasplante di l'operazione, i maladieti deve esse attuutu regularmente per detectar redenite è metastasi in u tempu.

Cù a deteczione puntuale di riniscenza, a cirurgia pò esse rializata solu in 34% di i pazienti, perchè u restore anu una mala chance di survival. Per quessa, solu a radiationi di chimioterapia è di radiu pò esse prescritti per elli.