Gucosa in u sangue - a norma

U ritmu di glucose in u sangue per diverse categurie di pazienti pò varià significativamente. Hè impurtante è vita di vita, è a categurìa di età di u paci, è a natura di e malatie concomitanti. Ci hè una mediate indicià cù quale ùn pudere micca micca monterizà u statutu di salute, ma ancu impediscenu u sviluppu di a diabetes mellitus, possu malfunzione in u corpu, assuciatu à i prucessi metabolichi è e riurenzi hormone.

Chiddu chi determina a cuncintrazioni di glucose in u sangue?

U nivellu di glucose in u sangue durante u ghjornu varieghja significativamente per ognunu di noi. A matina, nantu à un stomacu vacanti, sarà più bassu chì dopu una tazza di caffè, ma un cena dilicata suscitarà valori di zuccaru per un periodu impurtante di u tempu - 3-4 ore. Hè a natura di nutrimentu chì hè rispunsevule per a glucosa in u primu locu, da chì i travagli alimentari pò influenzallu l'attività di u pancreas chì produce l'insuline à longu andà:

  1. E persone chì manghja assai carbuidrati, di grassu è di l'alimenti raffinati (frutti, zucchero, pasticcini, confetteria, patate, salsicce) accustomanu u so corpu à un nivulu di glucose constantemente elevatu. Dopu avemu manghjatu un candileru, u ghjucu di zuccaru duveru dopu à 15 minuti. U livellu risposte di una glucosa in un sangue si ferma pè 35-45 minuti, u ghjientu urdinista dumandà da noi un novu dolce o tè dolce. Tuttu stu significativamente aumenta u risicu di a diabetes .
  2. L'atleti è e persone cù u travagliu intensivu necessitanu un nivulu glucose più altu. Puderanu un pocu di carbuidrati più veloci.
  3. Hè assai più utili à aduprà carbohidrati lentu - salvadore, pane integrale è cinerea, legumi foglie blandchi. Suggeriscenu glucose gradualmentu è permanentement, facendu perchè a prubabilità di saltimi sharp in u so livellu, sia à ghjira è in cala. Ùn si scurdate micca chì una concentrazione più bassa di u zuccheru, una criscenza ipogliucile, pò esse più periculosa ch'è più grande.

L'analisi di sangue per glucose permette di seguità tutti questi indicatori è agisce a dieta à i boni di u corpu.

Cumu si stabilisce u nivellu di glucosu di u sangue?

In casa, u livellu di glucose ponu esse usatu un glucòmulu, ma sta strumentu ùn hè micca dispunibili in ogni famiglia. Hè assai più faciule d'indipindenza studienti biichi di sangue in u laboratoriu. Per l'analizamentu pò esse usatu da u sangue venoso, è biomateriale da u ditta. In questu casu, in u primu casu, i normi di u zuccherinu in u sangue ani sumentatu sopratuttu - piglià u sangue da una vina pò esse assuciata à l'eccitazione, chì aumenta a pruduzzione d'insulina.

Per adulti, i glucose in u sangue in 3.5-5.5 quandu u sangue da u dece hè cunsideratu un indicatore di a norma. A maiò spessu, i testi di laboratori anu detti glucose à u livellu 4 in u sangue di i pazienti chì ùn sò micca obeè è portanu un modu di stilacciu attivu. Hè stu indicatore hè evidenza di un bonu statu di salute.

Cù una fence da a vina in a norma seranu 3,5-6,1 mmol / l, a glucosa in u sangue di 6,1 indica un sviluppu in u pre-diabetes state. In più di 10 mmol / l hè un signu di diabetes mellitus.

Hè ricurdatu chì per stabilisce un diagnosi, un anàlisi ùn hè micca bè. Hè bisognu di monitorà u nivellu di zuccaru sangu parechji volte un ghjornu. Inoltre, una teste di toleranza di glucose pò esse usata per verificà a freccia chì u corpu risponde à l'intazzamentu alimentariu è a natura di i prucessi metabolichi.

In u cursu di prucessu, u capilarità (ditte) di u sangue hè stata tombata in un stomacu vendu è 2 ore dopu à piglià 75 g di glucose, o un densu cena. Eccu i normi media di questi indicatori: