Comu lavà un gattu si hè scantu di l'acqua?

A menzione di bagnà i misgi ùn hè micca necessariu, perchè per a natura, sò dotati cun una maravigliosa essenziale di lavare - a lingua. In a maiò parte di i casi, i misgi in lecchese à perfetta, per trattà a sazienda nantu à i so propria.

Solo quandu puderebbenu bisognu di un gattu: s'ellu ferma piaci, è ùn vogliu micca chì a so vulgarde spiaranu in tutta l'appartamentu, o se si svinite chì si vene in u so corpu pò dannà a salute di l'animali. Un altru raggiuni hè a lotta contru i parassiti.

I fancianti di u lavatu di u gattu frequenti è crede chì elli si fannu u dirittu hè stata messessu. A lana in misgi è i misgi hè cupartu cun un lubricante especial, produttu da a pelle. Cusì ogni volta li lavu di sta strata cun l'acqua è u shampoo è priva u piu di l'animali di a prutezzione naturale.

Eppuru à volta qualchì volta hè bisognu di lavà u gattu, cumu fà per fà, s'ellu ùn hè scratchate è hè generale in paura di l'acqua à l'horrore?

Cumu lavu un gattu in casa?

Pigliate un shampoo adattatu (necessariu feline), andarete direttamente à a prucedura di u bacinu. Prima di questu 4 ore, l'animali ùn deve esse alimentatu. Pruvate micca di scuntate è ùn anu micca nervuosu nantu à u avvenimentu vinile, cum'è i misgi sò perfettu sentenu u vostru umore è u superarè, chì solu cumpone l'upertu.

Ùn infine immediatamente u cat à l'acqua. Prima pigliate in i vostri braccia, picca. L'acqua di bacinu deve esse dispostu in anticipu è a so temperatura pò esse in a ranchata di 36-37 ° C. A tampiratura di l'aria ùn hè micca menu di 22 ° C, altrimente l'animali pò piglià un friddu.

Ùn bisogna micca di rumpirari l'acqua da u cat, perchè ùn sò micca temeratu da l'acqua stessu, ma di u so sonu. A Bathing hè cunvene in u bagnu o in a grande cunca. U livellu di l'acqua vole à reachu l'abdomen di l'animali. Inoltre à piglià dinò di l'acqua per lavà dopu l'acqua. Pudemu à un cuntainariu separatu è u metti in nimu vicinu.

Assicuratevi chì durante a prucedura, l'acqua ùn sia micca in l'ochji di u ghjattu. Aghjustassi u soap, accumincià pianu, senza emozii innecessarii è movimenti brutta. Ùn applientate assai di shampoo in modu per ùn lavavvi per u tempu. Per lavà, in principiu, pudete aduprà una mangue cun una pressione bassa.

Quandu u cat si hè lavatu, deve esse impannillatu cù una grande spugna è pressu à voi stessu. Pigliate da u bagnu è di asciugà cun una bagnera seca. Se u ghjattu ùn ha micca paura di un secadori, pudete aghjurnà u prucessu di secare. Questu hè particularmente cusì per catturati cù i capi di pisci pallidatu.

A lu attu ciatu dopu avè l'espansione di l'estressi, ùn l'impastanu per vaghji dopu dopu à pazzu. Gradually it will come to her senses.