Signs u 8 settembre

U calendariu naziunale ùn anu micca sempre furnisce di vacanze per u restu, a maiò parte di stà cuncipitu cun u travagliu agricultori: a pupulazione hà dettu alta crescita, a cunclusione successiva di a simintone è a cumplimità di altre tipu di travagliu campagnolu.

8 di settembre, tradizione folklantica cumuna è festa di l'esitazioni, dedicata à u Granni Natrusitu Marucciu; i so signaghji sò assuciati à a seconda parte di u vacanze, perchè in quellu ghjornu, i campedanti finiscinu a limpieza di l'avena: a festa di Natalia-fescue. L'ultimi navi di avena aghjustata fù stata in un cantu rossu è sughjutu finu à a sesta vendita. Ùn era micca solu un indicatore di a ricchezza, ma ancu un guardiastu di a destinazione di a donna da maladie è lacrime, è i patroni di a casa prisentanu da e forze maligni.

Signs è superstitions di u 8 settembre

I signali è i superstizienze in u 8 di settembre anu assuciatu cù l'impurtanti campagnoli: i campagnoli sechevanu i casgi in refugghi, preparanu per l'inguernu. È per chì ùn hè micca succorsu durante u seccudu di u focu, li piace u patrone di u granaghju: u male vicinu-Ovinnik - pezza d'avena.

Signs u 8 di settembre ponu infurmatu chì per una vita sana finu à a primavera, era necessariu per a famiglia sana per preparà e patevuli di l'avena: cookies, marmellata, muredda, farinata d'avena. È siccomu l'adulti eranu assecanu i mannari i mannari, a cucina hè stata fatta da "vechju è chjuchjaru".

Signati di u clima

Noterati è u tempu in quellu ghjornu: