A prevene guardendu contru à tutti malinzii

Per pruteggià è i vostri amici da parechji prughjetta è l'influenzi negativi di l'energia, pudete utilizà preghje chì guardanu contru qualchì problema. Ci hè parechji testi di preghjudizii chì vi permettenu à ottene protettore in una situazione particulare o in ogni situazione. Ricurdativi chì a cume principale hè di vultà à Diu è à i santi da un core pienu è cù una fede indeversibile. Oghje protettivi sò megliu di leghje ogni matina in a mattina prima di abbandunà a casa.

E preghji guardendu in tutti i morti

Prima di tutte e cose, vulete rializà a prichera di "Living Help" - Salmu 90. Cree chì aiuta per trattà cù diffarenti prublemi è per prutege di e infirtiti e malatii. A forza, hè paragunata cù a preghiera "U nostru Babbu", postu chì a so azzione principale hè salvamentu. Hè cume chì u testu hè stata cuncessu da Mosè. Per riceve un amuletore putente, una orazione hè registrada per fassi l'angustia, è poi, fate è viaghjate cù voi. Hè nutate chì "Living Help" hè utilizatu solu per i criaturi, ma ancu da i pagani, postu chì cresce chì u so testu hè statu scrittu prima l'arrivata di u Cristianescu, ma dopu a chjesa l'hà cambiatu. Oghje a prighera sona cusì:

"Quellu chì dwellelle sottu u refuggiu di l'Altìssimu Migliu à l'ombra di l'Onniputente. Ellu disse à u Signore: U mio refuge è a mo difendesi sò, u mo Ddiu, à quale confio! Hè salvu da u net, da l'ultra disastruosa. Cù i so alpi u cacciallu è sottu à e so ale, serete guariscenza, scudo è fiascanu - a so verità. Ùn àbbia paura di i horrorsi di a notte, a freccia chì vochja in a tarda, a pesta caminava in a bughjura. infezzjoni, devastating at noon. Un milla è deci mila falà vicinu à voi, ma ùn avè micca avvicinà. Sò parolle cù i to ochji, è vede retribuzione à i gattivi. Perchè disse: U Signore hè a mo fiducia. Avete sceltu u Diu Altivu cum'è u vostru refuge. Ùn ci sarà micca male, cume nisuna pesta chì ghjè vicinu à a to casa, perchè à i so anghjuli li cumanda, per guardà in tutti i vostri cammini. Vi sarete purtate nantu à e vostre mani, per ùn avè micca stufate contru una petra cù u to pede. Puderete annantu à l'aspidu è u basilisco, vi pisà un leone è una serpente. Perchè ellu amava, vi liberallu, prutraraghju, perchè ellu sapia u mo nome. Ellu chjamarà à mè è aghju intesu, cun ellu sò in u so dulori è li vi mustrarà a mo salvezza ".

Un gruppu separatu sò preghjudici musulmani, prutegginu di tutti i morti. Per principianti, uni pochi reguli, perchè ùn pudete micca leghje à i persone chì ùn sò micca aderenti di l'Islam. Hè megliu di leghje a preghiera da a profonda in a notte è à a alba. In quantu u ghjornu di a settimana, u megliu tempu hè cunsideratu diventeranu, perchè in questu tempu e Pertenevuli Oghje sò più supportivi. Per cresce u putere di a preghiera, hè megliu per ellu pronunzià nantu à meditazioni. Ogni ghjornu hè necessariu di leghje una preghiera, chì in traduzzione russa sona cusì:

"Pattu per a prutezzione cù l'aiutu di e parolle perfetta di Allah da u Shaitan dashing, da ogni animali è di i rèttili veri, da l'ochju.

Ci hè un precintatu per l'una casa, chì pruteghja micca solu l'abitazioni, ma ancu tutti i persone chì vanu in ella. Hè necessariu di prutettore forte, ma hè bisognu di cumincià cù u ritu di purificazione. Per questu scopu, pudete aduprà l'acqua sante, chì vagnate tutte e cantone di a casa. Per fà un ritu di prutezzione, puderete cumprà una cannila à Pasqua , vultate à a chjesa, a chjarla è apparenza immediatamenti. Cusì, a candela pigghia un putere especial. Pò esse prendite in ogni mumentu è 12 volte in a righjoni in direzzione di uruguaienti, hè impurtante per esse battezi in ogni roccia è dicenu una tale prichera:

"Patre di l'òspiti, posì a Croce di e Crose da u celu à a terra. Salvà a mo casa, appressu da l'ochji negru. A Casa di Cristu hè a tappa di u Signore. Eccu, a Vergine Beatu cù tutti i so guardi tutte e tutte tutte, guverna di tutti i nemici, l'avversari. Amen. Amen. Amen ".

Ci hè una preghiera forte ind'è indirizzatu à u Teatokos. Vi aiuta à prutezzione è l'amare di diversi prublemi è influenzi màgichi negattivi. Se sapete chì i zuccadori sò intrudughji spinning behind the backs, pudete sceglie lettura di sti parole tutti i ghjorni:

"Seraghju, benedizzione, per travaglià. Cami da a porta à a porta, da a porta à a porta, in u campu chjucu. In u campu apertu sò e trè strade. Ùn avemu micca per primu, micca per u sicondu, ma per u casteddu stessu. À a strada chì si trova a cità di Ghjerusalemme, in quella cità u Santu, a Church Apostolica, in quella chjesa, a table di Prigospodny, nantu à u Tronu, a mamma di Diu hà durmiu, durmiu, ùn vedi nimu è ùn senti micca.

Ghjesù Cristu hà vultatu, Ellu dumanda a Sò Matri i Santi Theos:

- E mia, mi dormi o vi vede?

"U mo figliolu benitariu, dormu, è aghju vede bè in u mo sognu, cum'è s'ellu hè stata pigliatu da i Ghjudei, battezu, tandu pigliate a corona d'oru da a testa, ma si mette nantu à un spina in u so locu, ùn avete micca un cori in u sangue, i vostri unghie è e mani in clavati.

- Vergine di a Mamma, ùn era micca un sònniu, ma a verità era, è chì leghje u vostru so sidu trè volte è chì unu chì sapi da questa foglia di a vostra foglia, serà salvatu è salvatu da u tribunale di u scary, da l'animali di furia è furiosa, da l'acqua vapeur, da a freccia chì voia. Andarè à u boscu - ùn hè micca persu, hè statu nantu à l'acqua - ùn hà micca affucatu, andarà à tribunale - ùn hè micca cundannatu. Ci hè un sim-dream per sette chjocks, per a famiglia di e chjavi di Diu. L'angeli, l'arcangeli, i chjusi, chjavi aperte, abriranu una porta d'aiutà. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".