Form for muffins

Avete bisognu di cocchi muffins in casa? Ùn ci hè nunda più faciule, postu chì queste prudutti pastellassi, in forma furmatu di un pastellu, possa una simplicità simplici è sò assai simplici di fabricà.

Per fà sta preparazione, avete bisognu di un pappagallo di pate pasticceria, chì pò esse fatta da una varietà di materiali. Pò esse metale, silicone o un disposable, fattu di carta.

Metal

A forma metàlica di muffins, a più durable, perchè ùn ùn spontate da l'altitudine temperature è praticamenti ùn perditi micca forma in tuttu u serviziu. Tali moffa pò esse di parechji tene per cupcakes è muffins più.

Una forma di metallo, o più di u tintable di l'alimentariu dopu a compra hè lavata, è poi hè bonificatu in u fornu, pienu di salitu, perchè chì i muffins in questu ùn si peghe micca à i mura. Prima di rializà a forma di metalli cun un teste, hè smaratu di margarina o di oliu di cucina.

Silicone

I silicone molds for muffins sò i più populari. Dopu tuttu, cù questu materiale plasticultu hè assai faciule di travagliu è anche si u tarante forti, u mozzu pò esse tornatu per fora, senza danni à u pruduttu. E formule di silicone, deve esse lubricatu.

À un pianu hè situatu da 6 à 12 stancchieri per muffins, ma pudete ancu truvà nantu à a vendita di furmati in corrugati di una sola cosa chì In u fornu serebbe necessariu di installà nantu à una superficia uniforme per chì e cupcakes ùn sianu micca curvate.

Paper forms for muffins

I più pressupulari sò disposti à e formule di muffins, fatti di finamente pergamena. A so convenenza è chì sò venduti in grandi lochi, cusì pudete cocerete dolci per una big company in una go.

Inoltre, i formi stampati sò bè ​​chì ponu serve servitori nantu à a tavula, osservendu tutti i reguli di iegge. Questu hè bonu, per esempiu, quandu portanu pasticchi pè alimentazione à a scola o à un kindergarten.