Dummy cun alloghju

Hè sta situazione familiar à voi: u zitellu sclamà, espresiu u so displeversu, è a mo mamma avertitu immediatamenti u chipellone? Circa trenta anni fà sta stata una reazione nurmale di una donna in infermiera à l'ansietà di u so ziteddu, chì in questu tempu i mariani sò urdinati per osservà un regimente riguardu è micca per spolverà u zitellu cù l'apparenza "abbastanza freti" à u pettu. Oghje a situazione hà cambiatu: anche l'abbundanza di chupitori per i zitelli in farmarii, parechje mare tene di fà senza elli. È pediatrici è cunsiglieri per l'ambrati sò chjamati dummy solu com'è inimitariu d'ameglie. Fighjula perchè.


Dummy è HS - induve hè u periculu?

Ancu prima di nàscita, in u ventu di a mo mamma, u zitellu hà amparatu à chjappà: hà prestatu nantu à i so dite è pugno. Duranti stu piriodu era chjucu, confettu è sicuru. Dopu à u nàscita, u zitellu sienti nantu à e sti sensazioni durante a piccula. Ci hè sicuru cun a so mamma, ellu hà da riceve mancu di a so mamma.

Sì in casu di un criaturu, un zitellu hè datu un gualmieru, u zitellu hà da volontà o involuntà di u sustegnu. Questu hè quì u locu hè u periculu: un manicu cù l'ameglie hè struitu di praticà, ma in sicuru, spiezzà a mamma - vi cunsularà è calà. Mamma hè datu u rolu di "daveru di l'alimentu" è solu. Inoltre, u mugellu pò esse a prutessa mamma in questa farra.

Sapemu chì u zitellu debite sculpite e cose da u male : ùn solu u pezzu, ma ancu a più grande parte di l'areola. U manicu ùn hè micca pussibile di u travagliu in un simulateur. Se un manicu hè datu spessu, dopu à u zitellu u zitellu sviluppeghja "spiegata" chimera: hè difficiule di piglià u pettu, ùn cumu prufessiuneghja u pezzu è ùn pò micca furnisce u latte.

Ci hè ancu difficiule per a mamma di i zitelli: "chjude" chjappu pruvucarà l'aspettazione di cracke nantu à i capelli , a quantità di u latissimu scorri dicendu. U zitellu ùn hà micca guadagnatu u pesu, è si cumincianu à alimentà da l'buttiglia. Parechji babies in questu casu rende i petti.

Avete bisognu di un manicu?

I consultatorii di GV parranu unanimamenti: capelli e anziane sò incompatibili. A mamma pò è deve calmà u zitellu. Ma i babelli - U manicu "artificiale" hè necessariu! In l'absenza di u pettu di a mamma, hè ella chì si satisfà u riflittendu affucatu.

Certu, a mo mamma debe decide di dà u so zitellu u chipellenu. Ùn ùn sèntenu "benessiri". U so figliolu preoccupatu principalu hè a so salute è u benessimu. Sè ancu di decisu di presentà u zitellu cù un pacifier durante a picciuttedda, l'utilizanu senza fanatismu.