Ch'ella hè pussibule per un melone à l'alimentu torcà?

Duranti l'ambrati di un criaturu, i mariti in lactation, cum'è qualsiasi altru, vulete manghjà dolci diliziosi è dolci, in particulari meloni. Intantu, à questu tempu, deve moltu cura di a vostra dieta, perchè qualchi alimentari pò causarii dannu enormi à u corpu di crescente.

In questu articulu, vi diceremu chì hè pussibule di manghjà melone durante a so alleanza è chì contraindicazione sò per l'usu di sta cultura di melone.

Hè pussibule di manghjà melone durante a lattazioni?

A risposta di a quistione si hè pussibule di manghjà un melone durante a caccia, si deve noteu, in u primu locu, chì sta cultura di melone stimula i mare di u latte da a mamma è aiuta à aumentà u so cuntenutu grassu. Hè per questa raghjone chì stu bagnu diliziosu è dolce hè assai utili per a femini da epiante.

Inoltre, a polpa di melone cuntene in a so cumpusizioni un gran numaru di varietà di vitamini, inclusi i caroteni è micronutrienti. A causa di l'alta concentrazione di fibbra, prumove perfettamente cù l'obstruczione di l'intestinu è prumove u sforzu.

À u listessu tempu, u melone hè a ricca fonte di zucarera - carbuidrati veloci. Siccomu ponu causà fermentazione in u stomacu è l'intestini, questu pudete causà a crescita di a produzzione di gasu è, in cunseguenza, l'ocurrenza di colic intestinali in u zitellu. Hè per quessa da l'usu di a polpa melone in i primi 3 mesi di vita di un nascuminu avale a essiri affirmatu categuricu.

Sì a foglia hà digià acquistata in l'età di trè mesi, a risposta à a quistione di si un melone ponu esseri a lactate depende ch'ella hà tenutu una tendenza pronunzia à e reazzione allergii. Se u zitellu hè una persona allerggica, hè megliu di ricusà d'utilizà sta cultura di melone finu à chì u processu di lactatu hè cumpletu.

Se u zitellu ùn hè micca troppu propiu à reazzioni allergique, durante u piriudu di l'ameglie, pudete manghjà meloni, accuminciannu cu un pezzu petite. À u listessu tempu, avete deve guardà cun vigilance à l'esitatu di a salute di u zitellu è detti qualsiasi cambiamenti in u diurnu speciale. In casu chì u zitellu adupita normalment a l'intruduzioni di u fugliu in a razione di una mamma in infermiera, a so parte di ghjornu pò esse acquistata annantu à 200 grammi.

Intantu, u melone durante a zitelli ùn pò micca manghjatu da tutte e donne. Ci hè parechje contraindicazioni, in quale a carne di questa berry pò aggrava a situazione è causanu dannu gravi à a salute di a mamma d'infuriata. Allora, in a prisenza di l'ulceru pepticu o gastritis in forma crunna, l'usu di u melone spessu provoca a transizione di a malatia à a fase aguda è, in cunseguenza, l'affittu di u pienu intensu è l'altri sensibilamenti incùmoduli.

Inoltre, u polpa melone dolce ùn pò micca manghjatu da e donne chì anu diapertiziu mellitus o esse espressatu di crescenu di glucose in u sangue. Infini, i mariti in mutivi avè bisognu di curazioni di l'scelta di u fetu. Duranti l'ameglie, in u sensu di circunstancia, avete manghjatu bachi tempi, postu chì i nitrati è altri sustanzi chimichi chì ponenu dannu seriu à a salute di u zitellu sò largamente usuti per u so cultivamentu.

Oghji ghjovani ponu cumprà meloni solu in a staghjoni, micca più di prima di u principiu di a seconda mità d'aostu. Un fruttu maturo hà bisognu di un aroma dulce pronunzianu è di una superficia fissa senza fessee è fritte. Inoltre, ùn deve micca avè qualchissia chjappi è manichi oscuranti. Finalmente, i donni senza zuccherà micca cumprà cut berrie, cum'è chì parechji bacteriasi patogeni s'acumulani in i zoni di disseczione di a carne di questi frutti.