Prugnoli cù l'ameglie

Spessu, i ghjovani oghje chì anu amamantatu u so figliolu nascitore sò preoccupati chì u so latti ùn sò micca fat biżżejjed. Per questa causa, e donne pruvate usà diverse rimedii folklori, aumentendu a cugliera è crescenu u grassu di u latti di grassu.

Unu di i prudutti citatini più famusi per questu scopi duranti l'allumanza sò pani. Ancu parechji di e donne, in particulari quelli di a generazione maiò, sò cunsigliati d'utilizà stu trattu gustu è utile per migliurà a qualità di lettu è aumentanu a quantità di a so pruduzzioni, in fattu, un tali effetti ùn hà micca cedru.

Inoltre, i mariti in mutivi avissiru essiri assai pruduttivi nantu à stu pruduttu, perchè quandu si abusatu, pò causà male à u zitellu. In questu articulu, vi diceremu chì hè pussibule di manghjà nutizie di u pinna annantu à a caccia, è cumu fà facete bè.

Pudemu i casgiuni piantani chì allargò?

Sicondu a maiò parte di i medichi, ùn hè micca solu pussibile di manghjà nutizie durante a piccula, ma hè ancu necessariu. Questu trattu cuntene vitamini K, E è B, l'acidi grassomi poliinsatuati, aminòcidi essenziale cum'è metioni, lisina è triptopanu, è minerali impurtanti è utili, chì include zinc, ferru, magnesiu, cobre, manganese è fòsba.

Hè per questa raghjone chì i pani avianu un effettu beneficiale praticatu nantu à l'organizmu di a mamma è di u zitellu di crescente, in contu, contru à a credenza populari, ùn anu micca a fugliale di a produzzione è u grassu di u latte materno.

Inoltre, i cingres di casanu sò un allergenu pocu insoscibile, perchè una ghjovana mamma ùn deve mancu manghjalli finu à almenu finu à chì u foglie cunceta di 3 mesi. Dopu avè alcuni questa età, pudete pruvate à manghjà circa 10 grammi di pinni è cun vigilancia curretta di a salute di u zitellu.

In casu avianu micca reazzione negativa di u corpu di u zitellu, una parte di a manciosa pò esse aghjuntu à 100 grammi per ghjornu. Se u zitellu hà allurizata o variate disordini di u viaghju gastrointestinali, hè megliu per esempiu di usà stu pruduttu prima di a fine di u piriodu di a lattazioni.