Nutrition after cesarean section for a nursing mother

Tanti in u gravidenza è appressu dopu, a vita di una ghjovana mamma hà sottuponuta cambiassi serii. Inclusu, cuntene à a dieta. Parechje prudutti chì una donna puderia manghjà prima senza teme, puderia issa causà danni à un criaturu avutu, per quessa, almenu esse borratu temporaneamente.

Particularmente attente à a so dieta, deve esse e donne di nascita dopu a cesareà. Immediatamenti dopu à u nascita di u zitellu, cum'è l'altri ghjovani omi, cumincianu a sviluppà ambrati, cusì avete bisognu à rigalu i pruduttu prudutti. In u stessu tempu, siccomu u nàscita era micca naturali, certi matessi di a dieta post-operativi hà ancu osservatu.

In questu articulu, vi diceremu quale duverebbe esse l'alimentariu dopu a cesareà per una mamma di crescenu sùbitu dopu a nascita di fioru a luce.

Cumpagnia di a mamma in inghitzaettera dopu à cesareà

Dopu un ghjornu dopu à l'operazione, hè megliu ùn manghjarè micca mancu. À u listessu tempu, avete bisognu à almenu 1 è micca più di 1,5 litri d'acqua urdinatore senza gaso. Per quellu chì sperienze un sentimentu intollerábliu di famu, un pezzu petitu hè permessu, però, i prudutti chì sò capacitati di provenzivi di a furmazione gasi esse inevitabbili. In ogni casu, prima di manghjarete qualsiasi piacè, assicuratevi di cunsultà u duttore.

À e duie prossimu ghjorni avete bisognu di manghjà un pocu di 5-6 volta à ghjornu. I servizii seguenti ponu accettate:

Ùn scurdate micca di a bisognu di vìviri una varietà di liquidità - acqua chjaru, bassa frutta, compoti, tè è cusì.

Quattru ghjorni dopu à l'operazione, pudete aghjustà à a menu dopu u trattamentu termale di i vegetali è di i frutti, i diversi cereali è di a farina. Pruvate per minimizzà u cunsumu d'alimenti piccante è fritto, documenti, affumicate e marinati.

Aduprate novi prudutti in a dieta, seguità dinò a cundizione di u zitellu è dette a manifestazione di alcuna reazzioni allergii.