Chì pò esse una mamma d'invalidazione per una dolore?

Duranti l'ameglie, cum'è durante a gravidanza, avete bisognu à l'autorechjite è di piglià a medicazione, perchè pudianu indirezzu a vostra figliola. Sì una mamma d'infermiera hà una migraña o un dolore di malatia , da quì u solu mèdic chjave pò dì à quale trattà. Ci hè ancu innocu i metudi populari di anesthesia.

Cumu per esibitu una mozza di u soru?

Per capì ciò chì duvete piglià cù una malatia di a rasatura, avete bisognu di scupriri a causa di sta cundizione. Diversi mutivi dumandinu un trattamentu diversu à u trattamentu. U mo pudemu pruvucarà:

Avè scupertu u raggiuni di l'aspettu di u malu statu di salute, hè pussibule richezze à i metodo folklorii di generale à rinfurzà a migliuranza di a salute, chì in ogni manera micca affettà u lettu di mamma. Pruvate di puderebbene sviluppà (dorme, duvule, vai per un maschile), fate un fàcilu faciulaghju, beure té verde, appricà una cumpressione fresca o vai in l'aire frescu. In casu di malatie chì ùn passanu per quelli mètudi, cunsideranu immediatamenti cun mèdicu è, cun ellu, selezziunate u trattamentu necessariu.

Ciò ch'e possu bè da u dachjarru à una mamma d'invalidazione?

L'ucetamolu è u ibuprofen sò l'unichi analgési permettenu chì pò esse usatu per i so sughjetti. Ma sempre, pudetebbite ancu questu pillola una volta, è cunsultate un duttore.

Sì una donna hà da piglià un largu cursu di medicazione, andà da averà da rinunzà l'alimentazione per questa ora. In questu casu, a mamma hà parechji manere pussibuli di risolve questu problema:

Se a medicazione hè stata una volta di ghjornu (o menu spessu), rimpiazzà parechji alimenti cù una mistura o in anticipu un lettu espressu finu à chì a droga hè eliminata da u corpu.

Trasferisce u zitellu solu per supprimerne cù formule artificiale di latti, ma cuntinueghjanu à spressione u latte per chì dopu à u prugramma di trattamentu, tornanu a normala è a cresciute u frescu.

Comu pudete vede, ùn pò micca abusingu l'usu di ancu i medicamenti permessi da i maloforte di u cicculata. Ma per affruntà u dolore ùn hè ancu micca una scelta, perchè u vostru situ brudamentu di a salute necessà chì influenza u zitellu, perchè durante stu piriodu hè sensibule assai di esse à u vostru corpu stessu è micca esse mandatu, se ne necessariu, cunsultate un mètudu di fiducia.