Festa di i Cubani

Fans di a musica, partiti è impegni à l'annu visitanu unu di i più famose è più grandi music in Russia - u Festival Kuban. Ogni annu per cinque anni, rapprisentanti di diversi direzzione musicale riunite più di migliore di crowds nantu à a spiaggia di Krasnodar.

A scala è pupularità di Kuban ùn hè assai luntanu di u famusu Kazantip, in cuntrastu à parechji di i so predecessori. Per quessa, ogni annu in u centru di l'aostu, tutti i amatori di musica anu sapemu anticipu quantu ci sò i vitture per u Cuban è induve l'avvene tutale sanu sanu, perchè hè solu esse scumessa d'esce micca di tali cuncerti per un amatori di musica. Circate ciò chì stu succorsu rappresentante, a so storia è a popularità avete imparà in u nostru articulu.

Induve hè u Festival Kuban?

Cù u nomu pudete sculaccià una conclusione lògica chì tutta l'azzioni sia fattu in u Kuban. Cumu hè questu, questu hè u spaziu più indipindente di a costa di u Mar Negro, in a regione di Krasnodar, chjamatu u paese di Blagoveshchenskaya, chì si trova 30 chilometri da u famusu cumuni di Anapa. U paese di u Kuban passa hè chjamatu Veselovka (Yantar), chì currisponde à tuttu l'avvene chì avianu in quandu u caldu stanu.

Qualchese chì hà vistu chì a festa di u Kuban hè tenuta, chì ambienti hè prisente in questa festa di l'anima, cumu u clima di u Marzu di u Mari di u mare hè di divertimentu è di ballu, chì ùn hà micca mai ubligatoriu. A prova di questu hè u rapidu crescenu di a popularità di u spettaculu. In u 2009, i primi cuncerti si eranu celebrati, è ancu questu u numaru d'spectati era 8000 persone. In u 2010, per tutti i ghjorni di u festival, un grandu stadiu attrae à circa 30.000 pirsuni, in 2011 - circa 70 000 persone, un annu dopu - questa figura casi duplicata, 150.000 especettori vinianu à a festa, in 2013 - 200 000 fanfare di musica. In u 2014, circa 400 000 persone "alluminati" in a festa di rigiunamentu di Kuban.

Resto à u Festival Kuban

Duranti 6 anni di esistenza, questa festa hè diventata in un veru avvenimentu glubale di una scala internazionale. A so popularità ùn pudia micca attraversà i residenti di i paesi di u CIS è l' Europa , chì anu cun aligre à a costa di u Mar Negro, in una speranza di ricivutu una parte di l'impetu, a guvarni a musica, u mare è u sole.

A rapprisintazioni di i storii à u Festival Kuban inghjira in a serata, cuntinua finu à a matina, è cusì parechji ghjorni in fila. A longu di a notte per l'audienza sò cum'è celebriti cum'è u gruppu Mumiy Troll, NoiseMC, Lyapis Trubetskoy, Cucarachi, Amatoriu, Rubellu. In più di i rapprisentanu di stampa domestica, invitati stranieri cù i so "cunfisori" musicali participanu à u prugramma.

Per i participanti di e vacanze sò naturalmente diverse sorpresa. Per esempiu, l'arrivu di Emira Kusturica cù a so opra punk "U tempu di i ghjitti" diventenu un veru rigalu per l'addevu ardenti di stu stile musicali. U circinu Ungherese "Recirquel" hà ancu sappiutu per spettà l'especettori.

In u territoriu duva a festa di u Kuban hè stata aduprà parechje zonii di divertimenti diversi, induve pudete ancu diventà, dicendu, rintra un capu cù u Captain Morgan una festa di spuma, si posanu in un cunceculu di cafè o un vetru di cervecita, o guardate silenziu una pelliccia. Per i zitelli, ci hè ancu una scena separata induve a musica di roccia di i zitelli.

Malgradu questu, avà hè sempre a raghjone di tristezza oghje. A fini di lugliu di u 2014, l'urganizatu di "Kubana" è i pruduttori Ilya Ostrovsky hà dettu chì dopu à a festa di musica chì celebra u quintu anniversariu in l'aostu, ùn saranu più speeches.