Naomi Campbell, u prìncipi Albert II cù a so moglia è l'altre clientele di i Principi Grace Awards

Aurnu in New York hà fattu un avvenimentu ben fundatu Chjamatu Princess Grace Awards. Hè realizatu da a Fundazioni Grace Kelly, a mamma di u Regnu di Monaccu, Albert II, da 1982. L'avvenimentu hè attribuitu à e persone talentu chì anu pussibule in u duminiu di u cinema, u teatru, di a coreografia, di disegnu è di musica. È se prima u ghjuryu di a Fundazioni eliceu solu ghjovanu, iniziu i talenti, stu sèculu veterani di l'arti di l'arti sò stati nutati.

I posti di a sera eranu chic

Questu annu, i Principi Principiani Grazia arribanu da un altru pristenti Prince Albert II è a so moglia Charlene. I Monarchi eranu boni maravigliate. Principessa fici nantu à questu avvenimentu un vestitivu biancu in un pianu cun una fala larga, bordada cù fiori. Lu prìncipi era stanu vistutu cù un vistitu nìmulu di trè pieno cù una cammisa bianca è una farfalla.

Unu di i primi per assistisce à l'avvene vinni 46 anni Naomi Campbell, chì era invitatu à l'albergu di a sera. U patruni nìmulu ùn avia migliore morta di a Princess Charlene. A donna porta un vestitu sirena bianca di neve, tuttu broddite cù un perli. Na na spada Naomi avia un mantellu longu, chì deti à u mudellu un misteru straziariu.

Appressu à fronte di e camara apareceu l'attrice inglesa Rose Leslie. A zitella era vistia di un sensu interessanti di dui cuddetti, cunzistenti di calce nìuru è un corpu viulente cù una furtiva longa.

Dopu chì Rose diventa nantu à a pista blu di u mudellu sudu Victoria Silvstedt. Malgradu à l'età di pretensione, è a donna oghje 42, hè sempre attraente. Dopu avè vistutu cù un vistitu viulente di corpu di corta diretta, Victoria amparò una figura magnífica.

A sera hè visitata da u famosu designer Tommy Hilfiger è a so mòglia Dee Okleppo. U paru viste assai harmoniu: a donna hà purtatu un vestitu chiffon di blu cun un scogliu profundo, è nantu à a so mossa un vistitu blue mancu cù una cammisa bianca è corbata.

Appressu in fronte di i fottografie posanu cantant, attrice italiana è muderna Regina Latifah. Hè avutu ancu prifirita bianca per questu avvenimentu. Riggina apparisi nantu à a catifa in un vestitu longu cù cutouts interessanti nantu à i so spalle, chì era brodate cù paillettes.

Dopu Quinn attuale l'actor Leslie Odom cù a so sposa Nikki Robinson. A ragazza si vestit un vestu longu biancu è biancu cù un strapless flussu strapless, favorezze sottantuali u so senu. Leslie vistutu di un palazzu tutale negru cù una cammisa bianca è una farfalla.

E l'ultima persona per esse citatina era u coreista è u ballatore Camille Brown. A zitella posa in fronte di i cammari in un vestitu longu caldu, chì era interessanti cumminatli cù capiddi altiddi è di brillanti make-up.

Leghje ancu

I vincitori ùn sò micca solu ghjovani

E ci eranu stati stati guariti da Camilla Brown è Leslie Odom. Da artisti consociausi, a Queen Latifah hè stata sclusa, è fù presentata cun una statuette di u Prìncipe Rainier III Premiu.

Naomi Campbell hà dettu chì u seguitu à a sera per Latif:

"Quinn hè un artista assai talentu. Hè una stazione in una strata. Latifa hè un rapero, actress, musicista, moda di custumitore, etc., ma più importantu teni un gran coru. Averaghju assai. "