Sodine vegetale minestrone - ricetta

Minestrone hè una sopra di vegetale ligale tradiziunale italiana. Stu pezzu veni da e tradizione culinaria campagnola rurale. Italiani preparanu è solu da l'alimenti di staggione, alcune cù l'aghjunzione di risu o pasta.

Dicinu cumu per cottura sopra minestrone. U minestrudu hè stallatu nantu à u caldo di verdura , menu spessu - in carne, pollo. Quessi este hè un caldo specie, coccu da un pappella di porch in un ossi è / o pancetta (u bacon Italian) cù l'aghjunghjule di varietiche è u vinu d'u vinu unsulphate.

A volte per a minestrone di cullezione o vegetale (parti di leghje) sò frijutu in l'oliu d'oliu, ma solu solu cun facilmente, nantu à u caldu bellu. A cumpusizioni pò cumprà ciucile, funnu, zucca, col di varii espezie, anu, zucchine, pumpkin, pepite, brunetta, ferrie, fagioli, espárragos, etc.

In a versione muderna, alcunu cut cutiti sò stati preparati finu à chì pronti, a mità di i vegetarii findi sò stati cun un licenzeru finu à u lisu è tornatu à a sopa.

Ricetta per soppa vegetale Minestrone

Preparazione

I mo patate, tagliate ogni tubergiu in 4 parte à u longu (o d'oltre manera in altru modu) è stàteli nantu à una padedda. Avemu dinò un ghjornu stringi è fugliale solu. Fate un potazione o acqua è fate a coccia di 10-12 minuti cù l'aghjunzione di laurel, chichii picurini, craci e foglie di foglie.

À u listessu tempu, in una padedda in oliu d'oliu, friddu u fugliale perchè chjara (o quattru anchiedi standard) cù zappagine, cut in strippi. Add peas verte è stufa durante 8 minuti. Scambià u cuntenutu di a padedda in una cola di pezzu cù u pappulinu dolce picatu è u bròcolu, cunfunditatu in cunchi. Coglie tutti cù 8 minuti. Pudete 3 minuti prima di a preparazione per aghjunghje una pasta di tomate o tomate finamente chopped (2-3 pz.).

Cu un casu o un ruffu, ottenechje parechji verdura da a panina (circa 1/3) è mette à un pianu. Prestu, piacemu cun un liciteur è torna à a pane con sopa.

Prima di serve, sprudle cù l'agla choux è i greens. Pimpulente piccante rosu è spezia negra moltu indipindente.