Cumu churchham?

Ùn hè solu pruduttu, ma puru nutizia dulcezza, chì ùn hà nunda in nutrimentu in tutti i diliziosi. Hè cuntenuta una quantità enorme di glucose, frutosa, proteini, acidi organi è vitamini. Perchè, per amparà à fà churchkhelu, serà assai interessante per tutti i principianti è i sapimenti culinariati. Perchè oghje, assai variità di questu pianu sò cunnisciutu, chì sò stati cotti à e diverse regioni di Georgia in diversi modi.

Cumu faciete churchham in casa?

Per capiscenu cumu fà a chjesa in casa, ancu un chef novianu, chì puderia cumprà documenti in un supermercatu, pò fà.

Ingredients:

Preparazione

Prime all nuts in a grid griddu di 3-4 minuti è enfiancia un pocu. L'amandula è l'avellana libera da i cascarelli, quasi fuglianti cù e palme. Tagliate a castagna in tanti boni suffiziu.

Pigliate un filu forti nantu à 40-45 cm di largo è, cù una agulla grossa, string nuts nantu à elli (elli deve piglià circa dui terzii di a lunghizza). In un fini, assicuratevi di fà un grande nuddu, attaccà i sputichi in parechje cun usi libri, è pendre nantu à qualchì travagliu largu.

Ùn avianu a sapi ciò chì a chjesa moderna hè fatta, ma u principale principale - uva - ùn resta cambiatu. Coglie a gelatina. Per fà quì, fremu u zuccaru in una paneta, aghjustate a foglia, fate u calore calmu è fate fraschetti per 10 minuti.

Pour separately un litru di zucchero è falla chjudarà, è u liquidu restante hè foglie durante à altri 10 minuti. In un catuchju cù u zuccaru fretu, fremu u fruttu è a farina di corne è fraccassi finu à chì i più chjosi sò stati eliminati.

Cù cumpressione cuntrullata per questu mutazione in u zuccu restu, chì cuntinueghja a ferraghju. Cumpu ancora à 25 minuti. Apale quandu a consistenza di a massa si parezza mannelle grossa.

Piacà a raffa sottu à u baru cù pezzi sospizii, chì deve esse dipped in a gelatina è di novu pinnu nantu à a traversu. Sè averete dumandatu quantu a cresia in Georgia hè aduprà, deverete capisce chì questu hè unu di i passi più impurtanti à preparà stu pudigaru. Cusì, pruvate à guarantiscia chì i sputichi sò bè ​​satuati di liquidu, è quandu secaranu, ripetì stu prucedimentu simplice novu. À a fine di u travagliu cù l'església, trasfurmassi in un locu chì pò esse ventilatu bè da parechimi settimani, è poi l'impruvà cù u pergaminu è stàtene à un locu à quale ùn ci hè nunda di u sole.

Cumu churchkhelu in Abkhazia?

In principiu, a ricetta di u platu hè simile à u analoggiu georgianu, ma hè propiu parechje persone: l'abkhazie usa solu avianu cottura. Pruvemu à fà Churchham in dui maneri è aghjustà u gustu chì piace più.

Ingredients:

Preparazione

Scrivite i nanzuli da e curnini è stringite nantu à i forti forti circa 25 cm longu, cù una agulla. À una fini di u filu avemu attaccatu un filu. U zitellu hè culuratu quasi un quartu d'una ora nantu à u caldu bellu, coperte u zuccaru, sguassate da u pezzu è l'enfure. Allora aghjunghjenu a pignata in u focu novu, è senza esce di a mugla sempre, avemu copre a farina. Coglie u mischju per altri 10 minuti, remendu sempre, per evitari a furmazione di lumps.

Allora aghjustemu u filu di avellana in u xarru resultanti è pustene nantu à una corda, pusendu un ghjurnale sottu à elli o mette una bandeja per fuga u zuccaru. Quandu a chjesa di siccati, mancò di novu, siccatu è ripetì l'operazione finu à chì una furmazione di circa 2 cm in grossu hè furmatu nantu à i casci. Dopu quì, abbanduneghja a delicadizzione à siccà un par de simane. U gourmets a truvallu utile à sapè ciò chì face u chjelu verde: l'algoritimu di coccia permanece a stessa, ma in u misgiu di u zampitru, piglià u zucchero è u mazzu in una ratio 1: 1.