Monasteru di Cetinje


Una di e reliiezi espirituali più famose in Montenegro hè u monestru di Cetinje (Cetinsky). Ellu attrae millaie di peregrinu annu.

Informazioni generale nantu à u tempiu

Fu fundata da Ivan Chernoevich à u pedi di a muntagna Lovcen , eventualmente a diocesi Zeta fù cummossa. Duranti u periodu di varie guerri, u monasteru era distruttu parechji volte, finu à chì à u XVIII sèculu Duca Metropolitan restaurou u tempiu à a vita, per esse ricustruviamenti. U santuariu fù trasferitu à u nidu di l'Eagle, è in u XIX seculu a cità era custruita è un roggiu cun un picculu campanile hè custruitu nantu à u campanile.

Dintra u tempiu Ci hè una richest iconostasis incisa, fatta da i maestri grechi di legnu, cù un icona è reliie di San Petru Cetinsky. Quì ci sò travagli di famosi artisti di u XIX seculu. L'internu hè più modestu, à i chjucchi hè una cantina cù passaggi stretchi.

Chì hè u tèmpiu famoso?

In Monestru Cetinje in Montenegro, un grande numaru di reliquii di l'impurtanza lucale è di u mondu mudernu sò stati manteni. U cumplessu cumprendi a Chiesa di a Natività di a Vergine Maria, in quali sò i restumi di l'ultimi Monarchi Montenegrini: Nikola II è a so moglia Alexandra. Eccu avete ancu vedutu una cullizzioni di libbra stampata è stampata unica, vestimenta, pannelli è pussibuli persunali di metropulitani, rigali di rignanti russi, utensili antichi.

I santu più impurtanti di u monasteru sò:

Se visitate u monasteru stessu, sia preparatu per u fattu chì i palazzi cù santu hè apertu solu per gruppi organizzati di 10-15 personne. À l'estiu, durante l'afflussu di i turisti, ci sò spessu pandemonii, è ùn hè micca sempri pussibule cunzidirè reliie.

Funzioni di visità u tempiu

In u monasteru hè riguardamenti rigulari a l'apparizione di i parrocchiliarii: i ghjinochji è i spaddi anu dettu chjusu, u capu chjude in e donne, è u decoulette hè inammissibbli. In u tribunale peregrinu sò datu panzasini libri e pareos è trousers longi per i genitori. Candele è icone sò cumprati in una tenda, quì pudete scrive u nutizie nantu à a salute o u restu. I candileri in u tempiu sò in l'acqua, chì hè abbastanza spiciale. Fotografeghjendu in u monasteru hè stata pruibita.

A maiò parte di i monacchi capiscenu è parlanu russiu, perchè i viaghjatori ùn avianu micca assai difficultà à apre l'règiche basulari di cumpurtamentu. À esse nantu à u territoriu di u tempiu, parechji visitanti si sentenu paci è tranquillità.

A proximità di l'intrata à u Monestru di Cetinsky hè una primavera guariscenza assicurata. Ùn puderete micca solu chì a so sete, ma ancu l'acqua cun voi. Ntantu à u tèmpiu hè un edifiziu di vetru, chì abitava un pianu di u carte di Montenegro cù i più chjassi di u terrenu.

Cumu per andà in u sacru?

U monestru di Cetinje hè situatu à a cità di Cetinje , à quale di Budva è Kotor , l'autobus di schedari corse in u schedariu. Inoltre esse pudete vede cun una scursioni organizzata, per esempiu, a tour "I santu di Montenegro". Cumpjiu duvete site nantu à e strade M2.3 o N ° 2, a distanza hè di circa 30 km.

Monasteru di Cetinje, anche u so difficultu viaghju, hà sempri statu restu u restu u cradele di a religione ortodoxa nantu à a penisula balcanica.