Chjesa di San Isidro


Ci hè una bella legenda spagnola nantu à un agricultori campagnolu, chì hè stata natu in u 1080 è hà campatu à 92 anni in amori è miràculi. Hè dichje chì u pricava per a vendita per tuttu u paese in l'annu di a sece, è u Signore ci hà datu abbundanza, cum'è l'ànghjuli a volta uguassatu à lavurà u campu sanu, o cumu si u so figliu Julian cundò à u pozzu, ma u livellu di l'acqua in risposta à l'orali s'arrizzò è u zitellu persista vivu . Stu viddanu era chjamatu Isidoru.

Circa 450 anni dopu, quandu u vechju cimiteru fù ributu, fù scupertu chì u corpu di Isidore chì a Sower ùn hè micca toccu da u tempu. U Papa Gregoriu XV in u 1622 u classificò per i sante, è i reliqui sò stati posti in a chiesa di Santu Stèfanu. Dopu questu, San Isidore patronizza i camperi è i vignaghjoli.

A futura ghjesgia di San Isidro principia à esse fatta in u stessu annu nantu à u ordine di l'ordine Jesuitendu in Madrid è hà urigginatu in nome di Francis Javier. In tuttu, a custruzzione passò più di quaranta anni, per accelerà u prucessu per 13 anni prima di cumpensà u prugettu, a chiesa in u 1651 era ancu cunsacratu.

U tempu passò è, à u duminiu di u monarchu, i Ghjesuiti vìnniru espulsi da u paese, è a chjesa traspenda à a cità. I regni, cusì Charles III hà datu l'ordine per cambià u designu interni di u bastimentu, affinchì l'asceti grisa in l'internu ùn hà micca ricurdatu di l'anziani propietate. U travagliu hè stata fatta da u famosu architettu di a ghjudizie Ventura Rodriguez. Dopu à u cambiamentu di l'internu, a chiesa hà ricivutu un novu nomu è moviutu e reliie di u maritu di a terra sana.

Quandu più tardu l'Ordine di i Jesuiti retorna i so diritti di a pruprietà, incl. In u principiu di u XIX seculu, a Chiesa di San Isidro hà tornatu à elli. Allora a guerra civile, induve l'edificazione di a chjesa, cum'è parechji casi à a cità, hè stata malduta, incl. è da u focu. Parechji valori religiosi, guardatu in u ghjornu, anu distruttu. Dopu à a guerra, durante a ricustruzzione, l'edificu hè stata restaurada è duie tombi eranu chjappi in a facciata, chì erani listessi solu in u prughjettu anticu, ma eranu cumpiiti.

Per un bellu pezzu, a Chiesa di San Isidro era a struttura cristiana principali in Madrid , finu à chì in u 1993 a cattulica di a Almudena era custruita. A facciata di granitariu principali faccia nantu à u Toledo, in u centru, vedere quattru columone è sculture di San Isidore è a so moglia Maria de la Cabeza, chì hè ancu postu distinatu à i santi. Dentru di a chjesa, i reliquii di i cònjude sò sempre guardati, sò stati posti in l'altare principal. Oghje, a chjesa hè chjamata "Chiesa di i Boni Conciliachi", ma u populu di Madrid si cunsultate à a vie manera, perchè Saint Isidro hè u so patronu.

A Chiesa di San Isidro, cum'è parechji monumenti storichi, hè in u centru di l'anticu Madrid. Pudete ricevemu in u trasportu publicu : da l'autobus di citadella N ° 23, 50 è M1, avete bisognu di Colegiata-Toledo à stà o à metro à l' estazione La Latina. L'accettazione hè liberu.