Palacio Linares


In a storia, ci sò parechissimi esempii quandu i palazzi custruiscenu nantu à i so stissi migrazzioni è vanu in elli micca solu i rè è i so nobuli notabbili, ma dinò corsi in autunità rossi assai. Unu stu esempiu hè u Palazzu Linares in Madrid , chì si trova in a Cibeles Square è hè statu a so decoru da 1884.

U palazzu fù custruitu in a fini di u XIX seculu da l'architettu Carlos Colubi pè u banchieri spagnolu Jose de Murga, chì dopu avè ricevutu u titulu di u Marquis di Linares da u re per i so servizii à a so patria. U bastimentu hè stata bella è maghjina in u stil neo-baroccu, cù un socle è troni piani residenziale. In u sotimentu classicu, i posti sò spartuti trà a cucina, magazzini aiutu è servitori. In i pavimenti di i signori sò stati una libreria, una uffiziu è una sala di bilionaire, una sala di musica, un bagnu, una stanza di u lignu è di quartieri è i boudoir di i membri di a famiglia. U quartu pianu era cunsideratu cum'è una stanza d'una stanza, hè stata equipada d'un giardinu d'invernale, una galeria, bagnati è e stanzi d'ospiti.

I chjassi di u palazzu si sò ricchiamente decorati è furnished, cum'è l'espatrielli l'amaru, parchet, sedia, tapiceri è dipinti, catuzzi è doruri adornanu ogni stanza. Oghje ghjornu famosu da i sapè incoddi incridibile bellezza comedor è u salottu. U soffiu di u menettu principalu hè decoratu cù l'alivi di paradisu è l'occhji volanti, è u ballu hè cunsideratu u più bellu in Spagna. In ogni cammari, da u tettu, aghjunghje chandeliers chic. À l'urighjini turistiche, u palazzu di palazzu hè ancu apertu, induve pudete amparà un picculu boscu di legnu chjamatu "Casa di Tales".

Dopu à a tràggica morti di u bankieru, a famiglia fù stata senza soldi, per via di quale era necessariu di vendite mobili è altri affari di u mobili di a casa. Per a storia, queste elementi anu persu in l'oblit. In a Guerra Civile, u palazzu rinviò in ruvine, è dopu à decennii, in u 1976, i restani di l'edifiziu eranu ricanusciuti da patrimoine culturale è cuminciaru à esse restauratu. Sicondu i ritratti u palazzu era tutalmente restituutu.

In presentu, in più di u museu in u Palazzu di Linares in Madrid, dipoi u 1992, ci hè a casa di l'Americhi (Casa d'America), chì hà da scopu di mantene relazioni culturali cù i paesi di l'America Latina: exhibizioni, filmografici, festivals è assai più.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Hè più còmicu per piglià a linea L2 subway versu l' estazione Bancu d'Espaa. A cunvene un locu di u palazzu in u centru di a capitale permette à turisti in un pocu di minuti per arrivà à a Puerta del Sol è a piazza Plaza più impurtante. Altru attrazioni di a cità hè solu a 300 m da u palazzu - questa hè a famosa Porta d'Alcalà .

L'ingressa à u museu ùn hè micca attraversu a porta principal, ma da u cantu, da a strada. Hè apertu per visita di 11:00 a 14:00 ogni ghjornu, è da u marti à u sabatu, ancu da 17:00 a 20:00, u luni - u ghjornu off.

U misteru di u Palacio Linares

Cù u Palazzu di Madrid Linares hè assuciatu cù una legenda terribili, sicondu chì, dopu anni di matrimonii felici è u nàscita di u zitellu, divintò sapienza chì u Marchesi è Marquise anu un fratellu è u fratellu di u babbu. In u risultatu, prima u zitellu hè moriri di morti, è u bancariu stessu. Dicenu chì dapoi, u tristi sighi di i fantaschi di u zitellu è Marquise Linares anu intesu intesa in i muri di u casteddu. Per via di sta legenda, u palazzu hè studiatu pericompraziu da i parapsychologues.