Attrazioni à Madrid

Ùn hè micca accidentu chì tanti turisti visitanu Spagna annu, particularmente Madrid. Ci hè quarchi cosa di vedà è induve passà u tempu hè utili è divertitu. Sta cità hè u terzu più grande dopu à Londra è Birlinu. Per i turistici sò parechje posti interessanti: più di 50 musei, numerosi teatri è e strutture. Aghju prupostu una storia nantu à parechji siti famosi trà i turisti.

Musei famosi in Madrid

Per sapienti di l'arte è tutta a bella attrazione principali di Madrid hè u Museo Prado. U museu d'arte in Madrid oghje hè unu di i più visitati in u mondu. Allora pudete vedere i più prudigi di u tardu Renaissance è New Time, esempi di arti fiammingu, spagnolu, italiano. U museu duvende a so esistenza à u Rè Carlu V è u so figliolu Filippu II. A l'ora di l'apertura, a coletta hè stata 311 pittura. Dopu u museu di l'arte in Madrid hà tenutu u nome. U nomu sustene a continuità di u museu, a so cunnissioni storica cù a galeria di stampa, criata in a residenza paese di i rè.

A Madrid face attrazioni attraenti trà l'amatori di football ùn solu in Spagna, ma in tuttu u mondu. U famusu museu di u squadra di football "Real Madrid" vi purtalla à a vostra attenzione i trophi di a squadra, assai artifacti da a so storia. In una statura grande sò ritratti di tutti l'attori di a squadra da u mumentu di a so creazione. Un locu spéciale in sta mostra di foto hè occupata da l'imaghjini di a cumuzzioni attuale, fatta in crescita naturali.

Se a maiò parte di u mondu di Madrid si sò cuncentrati in a strada di l'arti, u museu archeologicu Naziunale hè vicinu à questu. Solu una settimane d'ore di scursioni vi diciarà di i costi di i pòpuli di stu paese. Cave d'Altamira (più precisamente, a so riprutazione) hè assai populari. A data, u museu ha exhibitu di a storia di a Spagna, l'Egittu, a Grecia è a Roma.

Frà altri, u Museu di Cerralbo hè vale ancu una visita. Questu hè un istituzione publicu, chì hè sottu tutela di u Ministeriu di Cultura di l'Spagna. Quandu andarete in a casa-museu, ghjunghjevanu immediatamenti in l'ambienti di a famiglia di a famiglia aristocrática di a fine di u XIX seculu. Ci sò pitture, sculture, armature variante è parechje articuli di casa di quellu tempu. Unu di i so fundatori era u Marquis de Cerralbo, chì hà sempre avutu una debule speciale per diversi temi d'arte. Nantu à u fundazioni di u museu, a so moglia, à pocu incitatu cù stepdaughter, donu soldi. In u risultatu, u Marchesu stessu trasferì u so palazzu è exhibe à u statu. Allora u Museu Serralbo apparse.

Palazzi di Madrid

U palazzu di i rei spagnoli hè forsi l'attrazioni principali si fussi micca tutti l'Spagna, inveci Madrid hè sicuru. Hè a residenza di i monarchi, u rè attuale ùn hè micca residu permanente, ma hè necessariu à parechji protucelli, avvenimenti ufficiale. A furtizza di l'emirsi Mori era situatu à questu locu à u palazzu. In u 1734, dopu à u focu, ùn era micca solu nessuna parte, è u Rè Filippu V duverà restituisce u palazzu. A decorazione interna hè impressiunanti, ci sò cambiamenti Goya, Tiepolo, Velasquez. U palazzu hè unu di l'esempii più notuali di e residenzi di i ruled d'Europa.

No menu pocu pupulari trà l'attraversu di Madrid hè u Palazzu di Telecomunicazioni. Hè un simbulu di a cità, è da u 2007 l'Aglisuni. In principiu, u palazzu chjamatu l'office cintrali di l'office postale, l'uffiziu telegrafu di l'Spagna. L'esterno di u bastimentu hè impressiunatu bastanti, mischje diversi stili.