Pudeme mi bagnu cù un friddu?

U picciottu spessu sottu parechje friddi, accumpagnati da un nasu di rinfrescante, a tezza, a temperatura è l'altri sintomi disgustati. In u periodu di u trattamentu è a ripertazione di u zitellu dopu à e malatie, certi restrizioni sò imposti à u so modu di vita.

In particulare, parechji ghjaldini ani interessatu per vede s'ellu ci permette di un scucciu per un zitellu, cumpresu un zitellu, cun un friddu, o hè rinite una contraindicazione à i prucessi d'acqua in stu casu? In questu articulu, avemu da pruvà à capiscenu stu tema.

Pudeme mi bagnu in un corpu cù u nasu?

Malgradu di fattu chì assai marì è pareci refuse u prucessu di l'acqua durante a malatia di u fogghiu, in realità u friddu ùn hè micca una contraindicazione per l'acqua. À u cuntrariu, in certi casi, l'acqua pò esse utili à u zitellu è acceleranu a so ricuperazione. Per natà un friddu senza preghjudiziu à u zitellu, deverete seguità a seguente cunsiglii:

Inoltre, per maximizà i beneficii di i tratti acqua, hè bisognu à aghjunghjendu a sal marina in u bagnu, tenendu a razza di 500 grammi per bagnu di cuncepimentu. Immediatamente prima di u principiu di natari in l'acqua, pudete furnisce un caldo di pezzale midicinali, cum'è un turnu, calendula o chamomile.

In casu di pruprietà di l'acqua pò agrave u cursu di a malatia. Sì dùbitu si hè pussibule bagnate un zitellu cù un friddu, in particulari un mese anticu o ligeramente più viejo; In u stessu tempu, ricusà di ricusà di tuttu u tempu di a malatia hè ancu sbagliata.

In i malati catarrhe, u zitellu hè assai è spessu suduri, chì, à u mumentu, cuntribuiscenu à a liberazione di patogeni è sustanzi sani percidi da un cattivu organettu. Per vundà i pori misu e permettenu a pelle di u babbu per respirar normalment, hè necessariu di nàutru durante u nostru nasu, ma si devi esse fattu bè.