Tumuri Wilms

Tumàsu Wilms (nefroblastoma) hè una neoplasma maligna, chì hè più cumuni trà i zitelli da 2 à 15 anni. A più di u 80% di e case di e malatie in ongichi in u zitellu sò in novumuvastoma. A maiò spessu, lesions unilitanti di u tumore di riignate. Hè cresce chì u so sviluppu hè causatu da una violazione di a furmazione di i riti in u periodu embrunicu.

Tumuri Wilms in i zitelli: classificazione

In u cartulare, ci sò 5 stagei di a malatia:

  1. U tumru hè solu in una di i rini. In regula, u zitellu ùn averebbe spite discomfortu è ùn si pò micca lamentà.
  2. Un tumore fora di u mari, senza metastasi.
  3. U tumore sprotti a so càpsula è l'urgani vicini. U lymph nodes sò affettati.
  4. Ci sò metastasie (fegate, pulmonate, osse).
  5. Participazione renale bilatale da tumore.

Tumuri di Wilms: sintomi

Sicondu l'età di u zitellu è l'urganisazione di a malatia, i seguenti simpatici sò distinti:

In a presenza di u tumore di Wilms, u cumpurtamentu di u zitellu puderia cambià.

À una fase tardia di a malatia, hè pussibule pruduce manualmente a neoplasia in l'abdomen. U zitellu pò esse culpè da u dolore chì risultatu da u sprenu di l'organi vicini (furu, tessuti retroperitoneali, diafragma).

Metastasi spargugliati in i pulmoni, u fianu, di u ribellu oppostu, u core. Cù una abbundanza di metastasi, un ziteddu maternalu principia a perdita di pisu è forza in rapidità. U risultu letali pò esse rializatu da l'insufficiency pulmonary è u severu espansione di u corpu.

U tumore di Wilms pò esse accumpagnatu da altre gravità genetica seriu: anomali in u sviluppu di u sistema musculoskeletore, hypospadias, criptorchidism, ectopia, riduzioni di riney, hemihypertrophy.

Rifroblastu di i rilativi in ​​i zitelli: trattamentu

À u minimu suspetti di neoplasia in a cavità abdominal, u duttore prescriva un settore di prucessi di diagnostichi:

U tumore hè trattatu cirurgiunamente, seguitu da radicuttura è medica intensive. U radioterapia pò esse usata in u periodu pre- è postoperativu. L'usu più effikau di parechji tipi di droga chimica (vinblastine, doxirubicin, vincristine). Comu regula, a radiazzioni ùn hè micca usata per trattà i zitelli sottu dui anni.

In casu di rindite, a quimioterapia aggressiva, u trattamentu kirurgicu è a radioterapia sò realizati. Risk of relapse hè micca più di u 20% inùtule di a categurìa di età.

Se u tumore ùn pò esse operatu, uttene un corpu di chimioterapia, seguitu da un cuntrollu di ribellioni (eliminazione).

Dopu à u stadiu di a malatia, u praticamentu hè diffirenti: u percentualità più altu di a recuperazione (90%) hè nutatu à a prima volta, u quartu, à u 20%.

U risultatu di u trattamentu hè ancu influinzatu da l'età di u zitellu annantu un tumore era truvatu. In regula, i zitelli surveghjanu à un annu in u 80% di i casi, è dopu un annu - micca più di a mità di i zitelli.