Sedia cù mussu in u zitellu

U sistema di a digestiva di l'omu, è un zitillù picculu, inclusi, hè urdinatu per chì a superficia interna di u stomacu è l'intestini ind'a stagione di u muccata, prodotta da i celi speciali. Hè necessariu per annunzià u spaziu internu è esse protetti da pareti vulnerabbli da corpu straneri, è di sustanzi aggressivi chì si metti adranu.

A spiegazione simplice per u mucus chì vene nantu à u banchume in quantità grande hè una violazione di a dieta di u normale, u cunsumu eccessivu di latti è dolci, in quantu à l'ingestione di l'alimenti spoiled in u trattu digestivu.

Perchè u zitellu sò stati cun mucus?

Nurmalmentu, u muvimentu in oglienu hè spregretu, mischju cù l'excremento, è hè invisibili à l'occhiu nuru. Ma esse situazione chì u zitellu hè chjaru visibile cun ogni crescente di l'intestione.

Mucus in a catedra di u zitellu a più spessu indicanu a prisenza d'infezzione in u corpu. Pò esse ancu esse un ARVI banale quandu, per l'invasioni di virus avicanu, ci hè una catturna infjammazione di i mura intestinali, è cumincienu à difendenu in un modu megliu, chì producenu una quantità enorme di mucus.

A cundizione ùn hè micca periculosa è esse solu per trattà a malatia, mentre que prene drogues antivirali chì permettenu à u corpu per fà u più infieru infruitu virali.

Se un zitellu hà u fugliale cù u mussu è u sangue, o filamenti di u sangue, a mo probbabilite chì una infezzjoni bacteriale ùn hè micca di l'urdinatura intestinali. Queste malatii causanu un incrementu in a secreziunzione di u molu intestinali, chì hè alliberatu cù vini di sangue.

Hè propria per a salmonellosi, disenteria, stafilococu, è certi altri prublemi accumpagnati da un fugliale di liquid.

L'enteroculitis, enteritis, rotavirsidi sò ancu raghjone abbastanti cumuni di l'aspettazione di i mutazzi è sangu tutti di u zitellu.

Parasiticamenti chì anu perdiunmente e parolle di u intestinu è irritate i so pareti cù i so toxini pò causà a causazione di a secrezioni di mucus. E vini sanguinichi sò debbutu à a fragilità di i navi di l'anu, è poi, se i tempi di u zitellu (durante a pruritazione), i capulati splende è u sangue diventerà in una piccula quantità.

Se u zitellu hà un bagnone cù u mussu è l'odore

Un odore sfavore, chì ùn hè micca caratteristiche di i muglieri di l'intestione nurmale, hè una ragiunata seria per cuntattà u duttore. Dopu tuttu, un zitellu pò avè una forma occhiata di disprosis, paraprotisea (un abscissione in l'intestinu) o ancu una malatia oncologica chì ùn si pò micca esse manifestamenti immedaneamenti.