Inoculazione per a tuberculosis

Oghje abbastanza adulti ùn volenu micca vaccinate contr'à u bacillu di u tubercio à i so figlioli, chì sinistranu chì such vaccinations sò fenol, mercuriu, etc. Sicura chì i vaccinationsi contra a tuberculosis per i zitelli o micca - a decisione di i genitori, ma puderete sapè chì, grazia à questa vacca in parechji paesi, u nùmeru di casulini di tuberculosi hè ridduze significativamente. Ancu s'ellu ùn pò micca furnisce una persona a prutezzione di l'agentu causativu di a tuberculosis, u 70% di i vaccinati ùn anu micca entra in una forma aperta. Inoltre, quasi tutte e zitelli chì eranu vaccinati contr'à contra di a tuberculosi , ùn sò micca malati cù i so formi severi - tuberculosi di l'osci, ghjunti.


Quandu sò vaccini contra a tuberculosis?

Sta vacca hè spessu amministrata in u 4 ° di u 6 ghjornu di a vita di u babbu, i.e. sempri in u spitali di maternità. Se a vacuna contra a tuberculose hè stata fatta da un nascita in u periodu, a retazioni da questu si hè di u zitellu hè di 1.5-2 mesi.

I sintomi post-vaccination passanu per e seguenti fasi:

  1. Un fasciu luminu (5-10 mm), chì era furmatu nantu à u situ di u rammentu, si sviluppa sopra a peddi.
  2. Un vial cun formule liquidu amaricanu.
  3. Quandu 3-4 mesi u vesiculiu splende, è u locu di a vaccinazione hè cuparta cun una crosta.
  4. L'armunia discende è pare uguardata parechji volte.
  5. Dopu à 5-6 mesi, a maiò parte di i figlioli anu una cicculata di licenza (3-10 mm).

U locu di u vintimentu ùn hà micca bisognu di nunda per prucessu, perchè Soluzione di disinfettazione pò annunzià a so vaccinazione inestabile. Sì trovi un aumentu di i nodi naziunale sottu u brappu in a manca left - vi tocca à u pediatricu. U sintimu hè una manifestazione di i cumplicazioni di a vaccinazione.

Se un scuventu à l'età di 7 anni hà una reazione negativa di Mantoux, a ghjente hè stata amministrata una seconda volta. Ie. Inoculazione contra a tuberculose hà una validità di 6-7 anni, questa hè a quantità di l'immunità hè guardata da l'infezzione.

Ghjè in i babori novi chì i manifestazioni più sette di a malatia si trovanu - pulmuniu è spessu cume di danni, chì porta à meninzite. Dunque, a vaccinazione contru a tuberculose hè fatta à i ghjudizii più prestu. A vaccinazione iniziata hè necessaria per u zitellu sviluppà l'immunità contru una infestazione periculosa.

BCG, cum'è a vacuna contra a tuberculose hè ancu chjamata, facianu trabi nascinu sanati. A so versione - BCG-M s'utilice per i babori, chì anu contraindicazione à a vaccinazione. Spessu cume sò chjuchju babbiti prematuri, nasciti cù a malatia hemolitica, leszi di u sistema nervu cintrali.