Vomitu in u zitellu è a temperatura

Certu, ogni mamma vole chì a so figliola sia sempre sana. Ma ma chistu, diversi malatii - irrigazioni, irvelli, trastorni digestivu - diventanu una parte integrale di a zitella ... Dopu sti manifestazioni di a salute di u zitellu annantu à vomitatura è forte frebba in u zitellu, parechji maridai quasi panicu, suspettannu e più malatie terribili. U periculu di stu statu di u zitellu hè chì pò esce da u risultatu d'un sughjettu superale, è diventà u principiu di una malatia seriu. Qualcuni di e causazione di u vomitu è ​​a febbra in u zitellu è cumu aiutà à u zitellu in questu casu, parlemu in questu articulu.

Vomitu, frebba è debule in u zitellu

  1. Vomiting, cum'è a temperatura għolja di u corpu, hè una reazione protettiva di u corpu. U vomitu spessu i vomiting in u zitellu cum'è a reazione à un rapidu rise in temperature à u 38-39 ° C altru. In regula, vomiting in questu casu hè unicu è dopu à a risurità di a temperatura ùn ùn ripetire. Naturmente, u zitellu à u listessu tempu si senti fatta è lethargic, ùn vole micca di manghjà, è hè capriccioso.
  2. A cumminazzioni di u vomitanti persistente è a temperature in un zitellu spissu indica l'iniziu di una pesta serosa. In a maiò parte di e cose, sta cundizzioni indica a presenza di infezzione intestinali o avvelenamentu agutu di u corpu. In questu casu, u vomitu di u zitellu è a febbra sò cumminati cù u malu abdominal è un fesso stufa. U malu abdominal, vomitu è ​​a frebba pò serve cum'è sintomi d'appendicitis aguda o obstruczione intestinali.
  3. Vomiting, una temperatura di 38-39 ° C in cunglisazione cù u zitellu in un zitellu sò tipichi per a gripe è a gargu di guai. Cù a gripe, ci sò ancu doleri in i musculi è etoiles.
  4. Se u zitellu hà vomitu, una temperatura di più di 38 ° C è un dolore stissu, u duttore possa suspettà un zitellu di meningitis . Hè devi esse nutatu chì quandu l'u menincezione u zitellu ùn si prisenta in u prisentatu u "martellu" pose: a cunta tirata allora, i gambi sò tirati à u stomacu. Per tilting a testa, u zitellu ùn pò micca.
  5. U vomitatu è a febbra in u zitellu pudarete indicà un augmentu in u nivellu di acetone in u corpu. In questu casu, a mamma hà sentitu u listinu eccezziu agutu chì vanu nantu à u zitellu, u zitellu hè all'esercitu preoccupatu è eccitatu, cusì languide è apathetic. A pelle di u zitellu hè biancu cù una caratteristica caracteristica.
  6. Vomiting in u zitellu pò ancu esse cun frati è malati infizziosi, accumpagnati da una tez e una temperatura di 37 ° C. Sintomi similari pò esse pulmonulitis, faringitis, tracheitis, bronchitis.

Cumu pò esse vistu da quì sopra, a cumminazione di vomitu, a frebba è a temperatura pò indicarete assai praticuli. Hè per quessa chì a cunduce u travagliu di a mamma hè di furnisce u zitellu cù primi assistenza prima di l'arrivata di un medico chì serà capaci di rializà un diagnosticu cumuni.

Chì deve fà, se u zitellu hà da frebba, diarrea è vomitu?

  1. U zitellu deve esse postu à u lettu, per dà cun rigore protettiva senza soni forti è lumera brillanti. L'aria in a stanza duveria esse suffucatu. Ùn hè bisognu di ammuccià u zitellu per ch'ellu ùn ci hè micca sopra sopra.
  2. Hè assai impurtante ùn mancu ùn saria di secularì u corpu. Per questu, hè bisognu di darà quantu pussibule di vìviri: l'acqua, compota di frutti secchi, tè, calzu di dogrose, suluzioni di reidratazione. Quasi a desidratazioni evidenza di pelle secca, perda di pesu, fontanel sunken in u zitellu. Sì u zitellu ùn pruvucarà a tene, senza trattamentu in un uspidale è a stallazione di un dropper ùn pò micca fà.
  3. Se u vòmitu è ​​a diarrea sò com'è u risultatu di l'avvilanamentu alimentariu, hè necessariu di lavà l'stomacu cun una soluzione dèbuli di permanganate di potasio o acqua fogghi. Pudete ancu attivà carbone, smett, entersposti.
  4. Ùn fegate micca u zitellu à manghjà senza ellu ùn vole micca. Quandu u zitellu si senti un gustu, l'alimentariu deve esse magre, lavoru è viscu. Per esempiu, pumite di granu o rossu, gelatina.