Infezzione Intestinali in i zitelli

Infezione intestinali in i zitelli sò un gruppu di malatie chì si classificate dopu à parechji ARIs secondu l'incidenza. Sìvitivi pienghjabuli di sta zizzione pruvata nantu à elli, per sicuru, ognunu, è tutti sanu - unpleasantu, ma micca fatali. In ogni casu, in u casu di i zitelli, tuttu hè più complicatu - per i organismi chjuchi chì a so immunità ùn hè micca un pocu furmatu, infezioni intestinali ponu presentà una amuzione vera à a salute è à a volta a vita. A maiò parte spessu sò esposti à i zitelli sottu 7 anni, è rapprisentanu u più grande periculu per i zitelli sottu 3 anni.

Infezzione intestinali in i zitelli, causa

Per tipi di patogeni distingui l'infezzione virali à i zitelli è a bacterial. A so causa, com'è regula, serve: staphylococcus, bacile di disenteria, vibrio cholera, febbra di tifus, salmonella. Puderanu u sistema digestivu, attivamente multiplicate è danni a mucosa, causando i seguenti tipi d'infezzione intreccial intestinali in i zitelli: colitis, gastritis, gastroduodenitis, pancreatitis è crescente.

A fonte di infezzione pò esse:

A megliu prevenzioni di e infezioni intestinali in i zitelli hè, per suprattuttu, cura di cura di a hygiene persunale di u zitellu, è dinò cura attente à l'alimentariu - lavatu vegetali è frutti, a preparazione propria di carne è pisci. Hè particularmente impurtante di observà questi principia in a staghjoni cálima, quandu e cundizioni ecumenici sò più favurevuli per u sviluppu di i microorganismi patogeni.

Signori di infezioni in i zitelli

A diarrea hè un sintumu chì defineu, u so periculu principalu hè a desidratazione. In ogni modu, hè facilmente eliminatu in un ambiente hospitalicu, perchè a custu principalità di i genitori hè di furnisce u zitellu in una manera puntuale à una istituzione medica.

Infezzione intestinali - trattamentu in i zitelli

U cuncorrezione principare di i genitori, chì i zitelli manifestate sintomi d'infezzione intestinali, hè u disiu di "pagà" di sti sintomi, in particulare, vòmitu è ​​diarrea. Questu hè fundamentale incorrectu, chì u vomitatu è a difucazioni in e prime pochi settimane di l'evuluzione di a malatia hè una salvezza salvatica - sguassà sustanziosi di u corpu, impediscenu u sviluppu di l'intruszione generale.

Cù diarrea è vomiting, cum'è l'anu dettu, u risatu principale hè a desidratazione. Per evitari, avete aduverà u so figliolu cù acqua purificata senza gaso in dosis petite, ma spessu - da circa 1 colti di cota in 10 minuti. Per restituisce u salitu di u salinu è l'elettrolitu in u corpu, una solu solu hè necessaria, per esempiu, rehydrone, un pappu per a preparazione di quale si pò cumprà in a farmacia. Inoltre, se u zitellu hè più vechju di sei mesi, avete da dà è assume - enterspugliu o polisorbu. Ùn ùn mette in l'urimicu è dà l'antibiotici in casu d'infezzione intestinali à u zitellu.

Se simbulìziu per l'ore persu, avete a circarite d'urgenza medica.

Nutrition di un zitellu con infestazione intestinali

Una di e fasi di trattà a infestazione intestinali in i zitelli hè una dieta. In u periodu più altu, ùn hè micca indispensèvule per alimentà un zitellu, anche si ellu dumanda, solu da i zitelli chì anu allargatu.

Dopu u sustegnu, si pò pocu avà cuminciate aduprà u zitellu cù e pani ligumi: sopa d'arrò, purcina patata nantu à l'acqua è senza manufari, avena. Puderete pudete intrà entre una manzana, calabacina, banana. Alimentazione di un zitellu doppu a infestazione inturniala per parechje simuli ùn deve esse sparing - evite fibra sali, salata, grassiana, dolce è rougha.