Infezzione di Adenovirus in i zitelli

A infezione Adenovirus in i zitelli spessu occurdu. Un zitillone chì vultò i anni cinque anni, almenu una volta, ma malatu cun ella. È ogni secondu trasfirìu l'infizzione repetidamenti. Circa u 30% di i malati virali diagnostii in i zitelli à una età curretta sò infezzjonijiet adenovirus. Sò causati da adenovirus, scupertu prima in u 1953. Oghje, a famiglia di adenovirus hè stima in 130 spezie. Sò capace di affectà l'ochji mucosa, l'organi respiratoriu è l'intestini, è anu una tossicità alta. À l'urdunzione, in soluzioni medicinali è in l'acqua, puderanu esse ghjeveddi parechje. Destructive per elli, ragi ultraviolet, temperatures superiore 56 gradi è di drogheri di u cloru. Trà i cumplicazione di l'infezzione di l'adenovirus, a maiò parte di spessu ciù u catarrh respiratorju, farinitis, pneumonia è di konġuntivitis.

Modi è metudi di infezzjoni

I fonti principali di sta infizzioni sò vaghjime di u virus, è ancu di i malati, à u sangue è nasofaringe chì in l'agutu stadiu di a maladie acumule un gran numaru di virus. Inoltre chì una persona infruenza per l'adenovirus pò esse una fonte d'infizzione nantu à u 25 di ghjornu dopu l'infizzioni, è u virus pò esse 3-9 mesi. L'infezzione hè trasmessa da u viaghju di l'acqua, di l'acqua, da u viaghjatariu è di u fecali orali. Sta malatia hè annunziata per u annu u ubiquitous, ma a salvezza hè nutata durante a staghjunazione fridda. A durazione di u periodu d'incubazioni pò varià da dui à doce ghjorni.

Sintomi

A solitu sta malatie cumincià cù una forma aguda, ma a simmatulugia hè manifesta a seguita. U primu simbulu di infezzione di adenovirus in i zitelli hè un ascenso graduali in temperatura corta à 39 gradi, chì dura dui à trè ghjorni. Allora u zitellu ùn cumincia a tezza, hà ancu u nostru pezzu. U zitellu arrispetta solu cù a bocca, è u murale posterior da a farinch è l'amagghji di palati dinu vergeri, svegliate. Tough usually moist, stubborn and strong. Oghje chì i zitelli analizanu cungiutivitis adenovirali, l'aghjunte nòmini. Perchè à a intoxicazione, u zitellu ùn sia listlesse, si lamintà di i maloforti, nausea, è ùn manghja micca bè. Se adenovirus penetrate i pulmonate, a pneumonia ùn pò micca esse evitata.

Tuttavia, u signu principali di l'infezzione di adenovirus hè a conjunivulitis. Invece, invece, unicu oghjettu hè influinzatu, ma u ghjornu dopu è u sicondu occhiu hè involudatu in u prucessu. I babori sò micca rilassate di a conjuntivitis, ma i zitelli più antichi soffrenu di taglioli, ardenti, inzuccarati è vermiglius.

A rinfreszione di Adenoviral dura longa. A normalizazione di a temperatura in una settimana, ma alcuni ci hè casi quandu u calore hè osservatu è per trè simani. Runny nose molesta un mesi, è cuntiivitisu - finu à una settimana.

Complicità periculosa pò esse otitis media, pulmonite è sinusitis, cusì u trattamentu di l'infezzione di l'adenovirus in i zitelli anu da cumincià senza smegamentu.

Trattamentu

Cumu tratta l'infezzione d'adenovirus, avete bisognu di sapè da un pediatricu, perchè a malatìa si troppa cun cumplicazioni. Se un adenovirus si trova in u corpu di u zitellu, un regnu di casa hè cunsigliatu, è una furmazione severa di a malatugia precisa hospitalazione. In più di u restu di u lettu, u zitellu vole una vitamina dieta, preparazione d'interferonu. In casu dannu ovu, a cuntiivitis adenovirali in i zitelli hè trattata cù l'ovinimentu d'oxolin o florenale, da instillazione di desoxirribonuclease. Da u fritu cumuni aiutò Tizin, pinosol, vibrocilu o saline. Inoltre, expectorants, multivitamins, antibacteriale è fisioterapia sò prescritti.

A megghiu prevenzioni di l'infezzione di l'adenovirus hè l'exclusionazione di cuntatti cù i pazienti, a ventilazione di i posti, enduiscu, piglià l'agenti fortificatori è i preparazione per immunizà a l'immunità.