Phototherapy per i maritu novi

U 70% di i nasciti dopu à parechji ghjorni acquistenu un culore di pelle amarillente, chì e mamma hà avà cazzo chjassi "gelatina". In principiu, a malatia ùn hè terribili è passa per ellu stessu. Ma ci sò ancu quelli chì quandu l'intervenzione di i medichi hè necessariu per aiutà l'organizazione di u zitellu per vendu l' ictericia . À quelli tempi, per i culori di nascita, un cursu di fototerapia sò spessu prescritti.

U sistema di fototerapia di nascite

A fototerapia moderna in parechji casi evita a trasfusione di sangue, chì era attivamente utilita prima. Grazie à u lumi LED, chì hè utilizzatu per a fototerapia di nascite, u nivellu di bilirubin hà hà diminuì graduamente in u corpu di u zitellu, chì porta à una rinfrescante veloce.

U dispusitivu di phototherapy di nascite pò avè parechje lampari diffirenti, chì diffirenani in u so putere di irradiazione. Lampi sò bianchi, bianchi è bianchi. U più grandi effettu si pò uttene u coru biancu.

A fototerapia pò esse fattu in un lettu calatu è in una incubatura speciale per i più chjucchi. Durante u prufilu tutale, i figlioli anu avutu avutu vidinu per a fototerapia, chì sò designati per prutege l'ochju. Inoltre, u zitellu deve esse pesa ogni 6-8 oghji, postu chì in questu "solarium" ci hè una perdita di fluidu, è à u stessu tempu, una diminuzione in u pesu corpu hè pussibule. È di sicuru, ci vole à cuntrullà a cuntrullazione di a temperatura di u corpu è u nivellu di bilirubin. A durazione è a freccia di sardi dipende direttamente da u pesu è a quantità di bilirubin contained in u sangue.

Fototerapia di nascite in casa

A lettura di u scrittu, per sicuru, parechje marche, affruntati di un icterizzatu prolongatu, pinsò per esse da esse possibbi à evità viaghjate à l'uspidale è esse in l'uspidale. Fortunatamente, questi ghjorni diventenu una realità, perchè l'usi in i lampi di fototerapia ictericia in nascita pò esse ghjucatu.

E secondu di a fototerapia novu

Sì purtà stu prucedimentu sottu a tutela di i medichi mentre chì in l'uspitalu, ùn hè micca bisognu di nuddienni cunsiquenzi. Ma, se decide di trattà di voi stessu, sia assai curaziu per ùn restitu di u zitellu sottu a lampa. E, sicuru, ùn si scurdate di stà in constantu cuntattu cù u pediatricu. Cù u timing in badie, pudete causà danni significativu à u zitellu. Dunque, avè attentu è ùn vi meddittà micca.