Quali ghjucassi sò necessari per un zitellu in 1 mesi?

In contru à a credenza populari, i ghjuculuzzi per i babysi sottore à l'età di 1 mesi ùn sò micca micca necessariu. À u listessu tempu, u contactu tostelicu cù a mamma hè assai impurtante per un babbu novu, è a so voce silenciosa è calma. Questi fattori cuntribuiscenu à u so sviluppu propiu è tutali, è ùn ci sò micca boni carichi è impurtante.

Pudete cumprà u primu ghjucadore per u to figliolu ùn hè micca prima di ciò ch'eddu diventa 1 month old, è durante stu piriodu vi tenite prestu attenzioni à a so scelta. In questu articulu avemu dettu qualcosa chì ghjucadore un zitellu deve bisognu à 1 month, è quale si pò cumprà più tardi.

I ghjucicoltura fatti per i zitelli 1 mese

In spite di u fattu chì assai pruduttori signalanu jucà à l'età di ricunniscenza "di nascita", ùn hè micca necessariu di guidà una solu da sta inscription. Comu regula, u primu ghjocu di u zitellu hè diventatu un muvimentu musicali , o una rotonda, chì rumpia nantu à u gruppu. Quasi tutti sò cunsigliati per i zitelli da nascita.

Intantu, per acquistà un accessori tali per un vechju d'altru, deve esse assai pruduttivu. Di solitu esse ghjoculi pruducenu sonu assai forti, cuncipitu cù brillanti culle di cuntrastu è scopu in una certa direzione. A cumminazzioni di tutti questi fattori ùn serebbe solu per svultà è annorbà un zitellu picciottu, cusì compru per ellu un tali dispositiu hè fermu scuraggiatu.

Aduprate per u so figliolu u carilloele meccanisimu simplice senza effetti di u lume è di u sonu o ancu quaghjò nantu à u prezzu di qualchì ghjucà chì hà ghjunghje in u flussu di l'aria. In tutti i casi, preferenza ùn deve micca daveru à oggetti brillanti, ma à quelli chì sò basati nantu à u cuntrastu di biancu è neru.

Inoltre un criaturu à l'età di 1 mese seranu utile di ghjocu - casu di musica, chì pò esse accuminciatu a ghjornu di a palanca. Una volta, assicuratevi micca chì riprupace parechje effetti diffirenti at once. Infine, ogni figliolu deve avè parechje silenziate, alluminatu è biancu è biancu, per un megghiu centru.