Quandu si sparà i frutti?

I ghjardinati cunnisciuti sapemu chì a poda di l'arbureti di giardinu hè necessariu per una quantità di razze. U scopu principale di u giardinu hè di fruttu, è per questu ci hè bisognu di cura di l'arburi, inclusi u cultivo.

Grazie a poda, facemu a corona di l'arburi, prutegge di a diffusione di i malatii, pruponenu ogni fille cù bè luminu è aria. In questu articulu, avemu da parlà quandu a taglià i frutti.

Tempore di podere di frutti in u vaghjimu

A poda di l'arbureti di u fruttu di l'autunno da a maiò parte di ellu hè purtatu poveru. Allora, pereddi, prugna, ciliegie , tagliate da u vaghjimu, pudete solu perì. È se ùn ci hè micca bisognu d'esse manipulazioni, hè megliu posponà finu à a primavera.

Suguale disastru chì pò esse prigione ghjovanu, arghjintini novi. Se u crescente annantu hè scurciatu, ùn solu micca u locu chjappu pò esse frozen, ma dinò una grande zona circundante, cumpresa di castagna è cadmiu.

Un arbre cù una ferita hè improbabile di tollerà un poveru d'inverndu, è i rinu chì si deve curreghja micca riunioni ùn si ponu aperta bien in a primavera. Questu hè sopratuttu à i ghjorni situatu in a via di u medio.

A pruning d'autunno hè tutta solu per scopu sanitari è à una temperatura di l'almenu -5 ° C. I branchi affettati di a malatìa deve esse sbulitatu immediatamente, senza l'abbandunà à a primavera, altri chì a malatìa sparghje in tutti i pianti. Tutte e brani remoti deve esse credendu fora di u situ.

À e regione miridiunali, u timing à u pruning fruit trees hè pocu diffirenti - pò esse pruduciutu in u castagnu. I prudutti invernu varietà sfarenti di i frutti estendu permette ancu in a fini di u culori (nuvembre) è in l'invernu. In generale, u megliu tempu per questu hè un periudu di reste, quandu tutti e foglie sò volte, ma hè necessariu di finisce tuttu prima di l'iniziu di i ghjàllichi.