Pruning de cereixe

L'arbureti cirotte diversi decurge many garden areas, annu cose da i so prupietari di i so prupietari di e so bughjetti d'utilità. Molte cherries, cum'è e cirere fresche, ma sò stati boni per trattà - cunfine è compoti di cilieghjani sò assai gustosi. In ghjardinaghju, ci hè u cuncettu di pruning cherries, ma in a realtà ùn hè micca fattu da tutti. Parechje teme chì l'arbre finisci d'oghje u fruttu o cundùcanu, altri ùn simule micca capisce u prucessu di trimming. E in modu vanu, perchè stu modu pudete evità parechji prughjetta, unu di quale hè un pocu pruduce dopu l'abundante fiore.

Scupremu cusì è quandu si cacheghjanu u cheri, è se deve esse in principiu.


I vantaghji di cimi di poda

A spegazzia di l'annullamentu rigulari di a corona hè determinata da u giardinu stessu. Ma puderete sapè chì vi darà benefiziunali tangibule, à dì:

Quandu hè megliu di cutà un cirasa?

U cultellu di a cirasa in u vaghjimu seguita da quandu l'arbre à u restu, ma hè cunsigliu di fà quessa prima di l'iniziu di fretu. Se ùn avete micca u tempu di prune finu à a fini di nuvèmbulu, posponà sta prucedura à a primavera.

A pruning di primavera di ciliegie hè spessu realizatu in marzu, ma ùn sò micca scelti stretti. Avete bisognu di centru in i peculiarità di u clima in a vostra regione, è nant'à i previsioni per i ghjàlli possu.

Semu devi esse nutatu chì in a primavera è u ochju u tempu di u ghjornu di a poda deve esse tranquillità è calmassia, hè chjaru chì u ghjornu era cale. Inutili, ci hè un risicu di l'appartita gummedizheniya, quandu a ferita da u locu di branche truncati accumenza di emissimu risina.

Se avete notte signali di malatia in l'àrbulu, hè ghjustu da sanitizà immediatamente i ciliegie, per evità à a contaminazione di una parti sana di a pianta, è di l'altri frutti.

Pruning di culi antichi è giovani

U cultivo di un arburu cirice da e piantini, a prima poda deve esse realizatu in u seculu annu di a vita. Un ghjovanu à a pianta à a prucessione di u otturnu tenete un risichu risicu di rami friddi in l'invernu, cusì hè megliu d'aspittà.

Ma troppu stretchimentu di pruning ùn hè micca cunsigliatu. Hè ricivete di gastru annu, per ùn avè micca chì permettenu engrossà di a curona. Inutile, l'arbre hà unanimità, è i so culti vèninu pocu à pocu.

In i primi anni, u prussimu principale di a poda hè a formazione propria di a corona di l'arburu. Per adherenu à u schema, hè bisognu di caccià e brani chì cresce in u corona, è ancu troppu altu. In questu modu, pudete puru circà l'altezza di l'arbre (chì hè impurtante per a cunvenzione di a racolta), è evite l'ingrossu eccessivu di a corona.

Se a ciliegia hè vechja, u ghjornu di u so propiu di a so pruning hè rejuvenazione. In variità cum'è arbulu, a crescita di trimming hè in norma indicata da i spazie sfiniti di i fileri, chì deve esse tagliatu da 1/3. Puderanu ancu trà e branche semi-scurale è sceletali (in i tempi diffirenti) à i rami laterali rivoluti o à i ciucci di u ventu.

In u circonziu cherry, a pruning rejuvenating hè necessariu per u crescente annuali di i rami hè di menu di 15 cm. Hè necessariu ancu cutà i rami laterali di branche di quincennuli si i so fini partenu di sicondu.

Ricurdà chì a cura di a cinghjalda di cira ùn anu micca solu a so pruning, ma ancu fertilizante, regenerà l'acqua è trattamentu da e parolle . Tutti issi misuri, appiicati in un cumplessu, permettenu à cuntenente è senza esurtazione portanu l'arbre à un state di reste, è in a sesta prossimu ghjucarà sicurazioni per piacevvi cù bachi abbastanti e zuccherati, zucchiati è sani.