U sistema di irrigazione cù a manu

Sè decide di custruisce e vostre propria manu un sistema di reginu di gicci per una residenza d'estiu o un plotu, significa chì ùn avete micca dubbiu nantu à a so necessità. Naturalment, hè impussibile acquistà una bona regola senza regula regularmente. Ogni ghjornu per coglie i crivei di l'acqua è i sopra à u ghjiru à u giardinu - a so attività hè intensiva di travagliu è micca sempre justificata. In questu articulu avemu dettu qualcosa di fà un sistema di irrigazione di gicci cù i vostri mani di i materiali affordabbli è di prezzu.

L'assemblea di u sistema

Per pudè custruisce un dispositiu di irrigazione per un gattu, preparanu un cuntainer di plastica, un socket tapping cun un filu externu, un filtru, un filtru, un futon, un plug, un coupling, un pipe d'acqua, un attacheche cun una banda di gomma, fittings è un sbagliu.

  1. Prima di tuttu, riparà u cisterna d'acqua nantu à a superficia.
  2. Allora puderà ferà una spartera à una altitudine di 6-10 centimetri mill isulanu. Questa hè necessariu per assicurà chì a basura situata à u fondu di u tank ùn ùn entria micca à u sistema.
  3. Dopu à cunnette u grigiu, hè stallatu un filtru cun un adaptador per a pipe.
  4. Dopu à quessa, a caghjunu deve esse trasportata sopra i letti chì pensa à spicchè.
  5. À a fine, a caghjunu deve esse amortiguatu o una guidaria muntata nantu à questu.
  6. Opposite i letti in u tubu sò fugliali i buchi per a installazione di connectors.
  7. Allora, l'accessori sò stallati è una banda di gote è cunnessu.
  8. À l'ambascialissimi, a linea di irrigazione hè siltjata. U sistema di irrigazione hè prestu.

Ùn ferma per valdi l'acqua in u tank è turnà in u dispusitivu. U sistema riferitatu in u nostru esempiu pò esse usatu per regiate l'ortu, l'area di quale ùn sia più di 12 ettari.

Tips utili per jardinieri

Per u sistemu per funziunà senza interrupzioni è aghja, parechji normi deve esse osservati. Prima, pruvate d'adopru l'acqua neve per a rega, senza esse rìgie. Sì i particuli fallenu in a pipa, avete da disassemble u sistema è lavane. Per via, assicuratevi di lavurà u sistema prima di prima di turnà. Limpiè u filtru ghjornu. In casu chì aghjunghje l'abbinimenti di u fertilizante lìquidu à u regnu da compra, compru solu quelli chì sò soluble in acqua. Sè i emittenti in a tina d'acqua rifinitu, sò devi esse cambiatu. Dopu à l'alimentazione di e piante hè cumplettata, assicuratevi di cumplegghinu u sistema tutale incù acqua corrente per lavorà tutti i cumpunenti da i resti di l'abbinimenti. S'ellu ùn hè micca fattu, e particulate sulliuni si stabiliscenu in u sistema in forma di dipositi. A fine di ogni stagione, u sistema di irrigazione di goccia deve esse dismantiliatu, lavatu, seccu è almacenatu in un locu seccu à u principiu di a nova stagione.

Express rego

Ci hè chì parechji situazione è quandu ci hè necessariu di lascià parechji ghjorni, è chì fà cù u giardinu? I artiggiani Folk è questu problema anu resolviutu. Sì u giardinu hè chjuchju, è ùn hè micca assicuratu più di una settimana, ancu à l'altura di l'estiu, i vostri pezzi seranu da l'umidità per u drip irrigazione da i buttigli. Per questu, hè bisognu di cumpagnie una buttiglia di plastica di 2 litri cun l'acqua, stende a tezza apposta, è poia utilizate una agulla per fà piccule in bocca in i bandieri. Dopu à quessa, i buttigli di l'acqua sò enterrati longu u collu trà e filati di e piante. hè desideratu chì a distanza da l'buttiglia à elli ùn sia più di 20 centimetri. Poco a poco, el agua se filtrará por los hoyos, y absorbirá el suelo, alimentando las plantas. Avè chì dui fossi fugliali per u rimettu di chjudi arati. Se u tarrenu hè moltu è pesce, fate tene o trè ore.

L'altru opzione hè di impiccà l'buttigli d'acqua cun prezzi perforati nantu à i pianti. Ma dui ghjorni dopu, ùn sarà micca traccia di l'acqua in l'buttiglia.