Vesminte di u Yudashkin 2013

Forsi, ogni moda mudestiniale soani un vestitu eleganti da u couturier Valentin Yudashkin. A so robba in ogni ghjornu fascinate cù u so lussu di tessili, partijiet è accessori. Hè agraziu à a cullezzione di Faberge, prisentata per a prima volta in Parighji, chì Valentin Yudashkin divintò un famusu modista ùn solu in Russia, ma tutta u mondu. Maestru di u livellu più altu di a moda russa in u staghjunu.

Lucide è grazia di vistiti di Yudashkin 2013

À a Paris High Fashion Week di a so nova colección Spring-Summer Colazione Valentin Yudashkin presenta vestiti di noite 2013. A principal tendenza era l'artu propiu di l'anni 80 anni di l'anni 90 prima. E vistiti di veturi di Valentine Yudashkin sò inspirati da i so idee è i prudutti inghjulius. U spettru di u culore utilice culori clàssici bianchi è bianchi, è ancu bughjone scuro, rossi vini è oru. E vistiti di Yudashkin decorate cù stampi motley in u spiritu di capelli di u pimanu e rèttili cù bugle è paillettes. I piedi brillanti, arcu romantichi è ogni tipu di dettu visti. Inoltre, i textuldi striscianti, tessuti trasparenti è e materiali originali eranu utilizati.

Uni vistiti di cocktail di Yudashkin seduceranu ogni nina. Tra d'elli, casu di vestiti, chiffon licht, sita streta, una spalla è cù un scogliu apertu. A cullezzione di vestiti da Yudashkin hè chjucu d'astrizza è cegnu brilliance. Cumbini exquisite di tessili trasparenti cù patroni geomtrici da linui seconfundini perfettamentu a siluette di a figura è ghjuvelli aggettenti. I vistimenti longu di Yudashkin cù cutie seducente è piumate ghjinirali - hè una grande opportunità per vede bè in ogni festa o sera.

À u manifistazione di a nova coleta, l'unicu bisognu di vestiti di sera di Valentine Yudashkin 2013 hà dettu tutti i fashionisti sofistichi è e donne soziale.